۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین كلاس‌هاي آموزش گردشگري براي رانندگان وسائط نقليه درون شهري و برون شهري
کد خبر: ۷۷۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین برگزار می شود:

كلاس‌هاي آموزش گردشگري براي رانندگان وسائط نقليه درون شهري و برون شهري

به منظور آشنايي رانندگان وسائط نقليه درون‌شهري با جاذبه هاي گردشگري استان كلاس‌هاي آموزشي توسط ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي اين عزيزان برگزار مي‌شود.

كلاس‌هاي آموزش گردشگري براي رانندگان وسائط نقليه درون شهري و برون شهري
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی، به منظور آشنايي رانندگان وسائط نقليه درون‌شهري با جاذبه هاي گردشگري استان كلاس‌هاي آموزشي توسط ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي اين عزيزان برگزار مي‌شود.
نادر محمدي معاون گردشگري، سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: از ضروريات صنعت گردشگري مقوله آموزش است كه مي‌تواند در روند اجرايي مناسب اين صنعت در مراحل مختلف كمك شاياني نموده و در جذب گردشگر و رونق اين صنعت نقش مطلوبي را ايفا نمايد.
وي با اشاره به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي رانندگان وسائط نقليه درون شهري و برون شهري قزوين افزود: براي آشنايي مجريان ناوگان حمل و نقل درون‌شهري و برون شهري استان با صنعت گردشگري کلاس‌هاي آموزشي رانندگان وسايل نقليه گردشگري (تاکسي گشت) ويژه رانندگان تاکسي و اتوبوس‌هاي گردشگري و هتل‌ها و مديران و رانندگان تاکسي سرويس‌ها و رانندگان شرکت‌هاي حمل و نقل درون شهري و برون شهري و رانندگان تاکسيراني شهري را برگزار خواهد نمود.
محمدي اظهار داشت: آموزش عزيزان در ناوگان حمل و نقل هم به شناخت آنها از جاذبه هاي تاريخي، ‌طبيعي و فرهنگي مي‌انجامد و هم باعث مي‌شود تا گردشگران با معرفي جاذبه‌ها توسط رانندگان در مدت زمان كوتاهي بتوانند به بازديد از اين جاذبه بپردازند.
معاون گردشگري، سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين تصريح كرد: مدت زمان كلاس‌هاي آموزشي 28 ساعت آموزش تئوري و 8 ساعت آموزش عملي پيش بيني شده كه اميدواريم با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط (تاکسيراني- اتوبوسراني و حمل و نقل پايانه‌ها) بعد از ماه مبارك رمضان اين دوره‌ها را برگزار نماييم.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان