۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین ارشدی; ایستاده برای کفاشیان و تاج دست می‌زنم/ عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان ما را از بین بردند
کد خبر: ۶۲۱۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارشدی; ایستاده برای کفاشیان و تاج دست می‌زنم/ عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان ما را از بین بردند

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: ایستاده برای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دست می‌زنم که فوتبال ما به این روز افتاده است.

ارشدی; ایستاده برای کفاشیان و تاج دست می‌زنم/ عملکرد خوب کادرفنی و بازیکنان ما را از بین بردند

محمد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شکست استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل استقلال، گفت: همه بازی را دیدند. بازیکنان ما عملکرد بسیار خوب و مطلوبی داشتند. کادرفنی و بازیکنان تمام تلاششان را کردند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. متاسفانه دید چه تصمیماتی درون زمین گرفته شد که در نهایت این مشکل برایمان به وجود آمد. به خاطر این وضعیت ایستاده برای علی کفاشیان و مهدی تاج دست می‌زنم.

وی افزود: واقعا از اتفاقات بازی دیروز شرمسار شدم. برای فرهنگ سازی به فوتبال آمدیم اما داور سوت‌هایی زد که روند بازی به کلی عوض شد. در محوطه جریمه تمامی صحنه به سود حریف قضاوت می‌شد و این اتفاقات ما را شرمنده جامعه فوتبال کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا قصد دارند برای اعتراض به فدراسیون و سازمان لیگ نامه بزنند، خاطرنشان کرد: آیا اگر نامه بزنیم جوابی هم می‌گیریم. شما به طور قطع و یقین بدانید که این نامه جوابی نخواهد داشت. وقتی تیم بزرگ و مردی کشور پرسپولیس با داشتن 25 میلیون هوادر سرش بریده می‌شود دیگر به تیم مردمی و خصوصی ما رحمی نخواهد شد.

وی افزود: شما به تصمیمات داور نگاه کنید. گل دوم استقلال روی خطای صد در صدی بازیکن این تیم به دست آمد. با کف پا دروزاه‌بان تیم ما را زدند. امیدوارم در برنامه نود این مسائل بررسی شود. عادل فردوسی‌پور همیشه از تیم‌های خصوصی حمایت کرده و امیدوارم اینبار هم به طور دقیق این اتفاقات را ارزیابی کنند تا مشخص شود چه بلایی سر تیم ما آوردند.

ارشدی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه وضعیت امروز فوتبال ایران و افتی که  از لحاظ کیفی می‌بینیم ماحصل هم تصمیمات غلط است. با این شرایط هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت. قبل از بازی مصاحبه کردم که اگر بازی در تختی نباشد به میدان نمی‌رویم. تمامی شرایط برای برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مهیا بود اما داور گفت به دلیل کمبود نور باید در ورزشگاه غدیر بازی انجام شود. با داور هم که ما نمی‌توانستیم حرف بزنیم و موضع‌مان در مقابل داور فقط تمکین است. شما ببینید در این مدت که دوستان در فوتبال هستند چقدر دچار افت شدیم و وضعیت امروز فوتبالمان را با زمان حضور محمد دادکان در فدراسیون فوتبال مقایسه کنید. آن زمان رتبه تیم ملی ما زیر 20 بود و باشگاه‌هایمان شانس قهرمانی در آسیا را داشتند اما امروز...

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پایان گفت: تا زمانیکه این وضعیت در فوتبال ایران هست پیشرفتی حاصل نخواهد شد. اکنون هواداران ما در شوک هستند و امتیازات زیادی را از دست دادند. تیمی مثل ما که مدیرانش جرات کردند به خاطر فراغت جوانان و فرهنگسازی از جیب هزینه کنند نباید اینطور اسیر اشتباهات شود و ضرر کند.

انتهای پیام/ی

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان