۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین بايد افرادي متناسب با گره گشايي شهر انتخاب كنيم
کد خبر: ۶۱۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

كارشناس مسائل انتخابات:

بايد افرادي متناسب با گره گشايي شهر انتخاب كنيم

قدوسي فر: و اگر مهندسي جامعه شهري صورت نگيرد آسيب هايي به جامعه شهري متحمل مي شود.

بايد افرادي متناسب با گره گشايي شهر انتخاب كنيم
به گزارش صبح قزوين، قدوسي فر كارشناس مسائل انتخابات گفت: مردم شريف ما در طول ساليان پس از پيروزي انقلاب در همه عرصه هاي انتخاباتي شركت و استقلال، آزادي و جمهوريت را ثابت كرده اند.
قدوسي فر اظهار كرد: مردم بصير ما وقت شناس و موقعيت شناس هستند و سرنوشت خود را با انتخاب افراد اصلح رقم مي زنند تا مشكلات منطقه اي و محلي حل شود.
وي در ادامه افزود: ثابت شده است كه بعد از پيروزي انقلاب حضور مردم كارساز بوده است ونمونه هاي آن را در دفاع مقدس، سازندگي و پيشرفت كشور ديده ايم و هر جا كه مردم بوده اند حماسه آفريدند.
كارشناس مسائل انتخابات بيان كرد: تحريم هاي اقتصادي و گره مشكلاتي كه در جامعه وجود دارد به دست مردم باز مي شودو بايد افرادي متناسب با گره گشايي آن مقطع انتخاب كنيم كه با مشورت بيشتر به راهكارهاي بهتري مي رسيم.
وي ابراز كرد: در قانون شوراها آمده است كه شوراهاي اسلامي شهر و روستا مسئوليت فقط ساختن شهر را ندارند بلكه در حوزه هاي فرهنگي، بهداشتي، عمراني و آموزشي شهر بر عهده شوراها است.
وي تصريح كرد: مبناي قانون اساسي ما ايجاد شهر مقدس است و اصل قانون اساسي براي پيشبرد سريع در انجام امور شوراها تشكيل مي شوند و اگر مهندسي جامعه شهري صورت نگيرد آسيب هايي به جامعه شهري متحمل مي شود.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان