۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان اولین گام آن‌ها در اثبات قانون مداری است
کد خبر: ۵۷۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان اولین گام آن‌ها در اثبات قانون مداری است

مرصادنیوز: امام جمعه روانسر گفت: تمکین کاندیداهای ریاست‌جمهوری به نظر شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها اولین گام در اثبات قانون‌مداری آن هاست.

تمکین کاندیداها به نظر شورای نگهبان اولین گام آن‌ها در اثبات قانون مداری است
به گزارش صبح قزوين به نقل از مرصاد، ملاعبدالله غفوری اظهار داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری که صلاحیت آن تایید و یا رد شده است باید به قانون تمکین کرده و از آن تبعیت داشته باشند زیرا نهاد مقدس شورای نگهبان حافظ قانون است و از قانون صیانت می کند.
امام جمعه روانسر افزود: کاندیداها باید طبق قانون حرکت کنند.
  شش نفر مجتهد فقیه و شش نفر حقوقدان در شورای نگهبان قطعآ با آگاهی صلاحیت را بررسی می‌کنند و نظر شخصی ندارند.
وی تمکین کاندیداهای ریاست‌جمهوری به نظر شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها را اولین گام کاندیداها در اثبات قانون‌مداری دانست و تصریح کرد: تمام کاندیداها باید توجه داشته باشند که وفاداری به قانون اساسی یعنی تمکین در برابر تمام نهادها و ساختارهای حکومتی، لذا کاندیداها و هوادارانشان باید بدانند گام اول در اثبات قانون‌مداری آنها، پذیرش رای شورای‌ نگهبان در زمینه احراز صلاحیت‌ها خواهد بود.
غفوری افزود: دشمن اکنون دنبال افراد صلاحیت نشده  می باشد  لذا کاندیداها باید آگاه باشند زیرا دشمنان می خواهند به اسلام ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه همه کسانی که نظام را قبول دارند، باید مطیع قانون باشند، تصریح کرد: اگر نامزدها برای خدمت به نظام و رضای خدا به صحنه آمده‌اند، چه در صحنه باشند و چه نباشند، آن چه اهمیت دارد انگیزه الهی آن‌هاست.
ملاعبدالله غفوری در پایان خاطرنشان کرد: همه امت  باید در چارچوب قانون و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند  تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان