۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین کاهش ذخایر خونی استان با استقبال نمازگراران عید فطر تامین شد
کد خبر: ۴۴۹۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون استان قزوین:

کاهش ذخایر خونی استان با استقبال نمازگراران عید فطر تامین شد

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: خونگیری در روز عید که از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت؛ با استقبال خوب نمازگزاران همراه بود و نیازهای خونی مراکز درمانی تامین شد.

کاهش ذخایر خونی استان با استقبال نمازگراران عید فطر تامین شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، دکتر برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: با توجه به کاهش ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی، اداره کل انتقال خون استان قزوین با استقرار واحد سیار در روز عید سعید فطر در مسجدالنبی از نمازگزاران خونگیری کرد.
وی در ادامه افزود: خونگیری در روز عید که از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت؛ با استقبال خوب نمازگزاران همراه بود و نیازهای خونی مراکز درمانی تامین شد.
این مسئول ضمن تشکر از صدا و سیما و رسانه‌های استان به خاطر همکاری صمیمانه در اطلاع رسانی مناسب ابراز کرد: خونگیری در خارج از مرکز اهدا خون نوعی مانور برای مواقع بحرانی است.
IMG_6890 وی با اشاره به قرضی بودن اتوبوس، تخت‌های خونگیری و برخی تجهیزات دیگر که در شب‌های قدر و روز عید فطر در قزوین و تاکستان استفاده شد تاکید کرد: با کمک خیران در آینده ای نزدیک تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمت رسانی بهتر به بیماران و اهدا کنندگان فراهم شود.
مدیرکل انتقال خون استان قزوین در پایان اذعان کرد: اولین جلسه مجمع خیرین استان با حضور جمعی از خیرین و مسئولین استان و انتقال خون کشور هفته گذشته برگزار و در آن نیازمندی‌های انتقال خون استان و زمینه‌های همکاری خیران بررسی شد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان