۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برگزاری دوره جدید کارگاه‌های نویسندگی و داستانخوانی در قزوین
کد خبر: ۴۴۷۴۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدرس داستانویسی استان قزوین خبر داد:

برگزاری دوره جدید کارگاه‌های نویسندگی و داستانخوانی در قزوین

مدرس داستانویسی استان قزوین گفت: دوره جدید هر دو هفته یکبار دوشنبه‌ها در مجتمع هنری مهر به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، در این جلسات کوشیده ایم رویکردی جدیدی به داستانویسی داشته باشیم.

برگزاری دوره جدید کارگاه‌های نویسندگی و داستانخوانی در قزوین
روح الله شریفی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص برگزاری کارگاه داستانویسی در مجتمع مهر قزوین اظهار کرد: این کارگاه نزدیک به دو سال است که به شکل پیوسته با حضور علاقمندان برگزار می‌گردد و این هفته ۴۶مین جلسه برگزار خواهد شد.
مدیر کافه مهر قزوین با اشاره به برگزاری دوره جدید داستانویسی ابراز کرد: برای پرورش نویسندگان جوان و کشف استعداد در استان تصمیم به نوآوری در برگزاری کارگاه‌های داستانویسی و داستان خوانی گرفته ایم.
وی ادامه داد: کارگاه داستان امروز شامل سه بخش آموزش اصول داستانویسی، معرفی و خوانش یک داستان برجسته و نقد آن و نهایتا داستان خوانی اعضا می‌باشد؛ این کارگاه هر دو هفته یکبار روزهای دوشنبه ساعت شش بعدازظهر در مجتمع مهر برگزار شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و گواهی نیز به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
dastan شریفی در پایان اذعان کرد: جمع بندی ما از جلسات دو سال گذشته حکایت از روند رو به رشد اعضای شرکت کننده می باشد و مصداق عینی آن هم حضور موفق این دوستان در جشنواره های استانی و کشوری است.
لازم به ذکر است، علاقمندان به نویسندگی می‌توانند برای استفاده از این دوره‌ها در این کارگاه که به صورت رایگان برگزاری می‌شود با مراجعه به مجتمع فرهنگی هنری مهر حوزه هنری در خیابان طالقانی جنب سینما مهتاب مراجعه و ثبت نام نمایند.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان