۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین فشار تحریم‌ها عاملی برای بریدن مردم از نظام و انقلاب نیست/ تسلیم زیاده خواهی‌های دشمن شدن خواست شهدا نبود
کد خبر: ۴۳۹۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

فشار تحریم‌ها عاملی برای بریدن مردم از نظام و انقلاب نیست/ تسلیم زیاده خواهی‌های دشمن شدن خواست شهدا نبود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:شهدا آمدند تا ثابت کنند مردم از نظام و انقلاب جدا نشده اند؛ بلکه این عده ای که امنیت و منافع ملی را فدای خواسته‌های سیاسی خود می‌کنند از نظام و انقلاب بریده اند.  

فشار تحریم‌ها عاملی برای بریدن مردم از نظام و انقلاب نیست/ تسلیم زیاده خواهی‌های دشمن شدن خواست شهدا نبود
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب برای مراسم تشییع شهدای غواص اظهار کرد: شهدا در این برهه از زمان به موقع آمدند و غواصان آمدند ما را از رخوت و سستی دنیایی نجات دهند.
وی در ادامه افزود: علت اینکه رهبری اشاره کردند که شهدا در لحظه‌های نیاز وارد کشور شدند این بود که در وضعیت فشار اقتصادی امروز زمزمه‌هایی مطرح بود که مردم خسته شدند و فشار تحریم‌ها عاملی برای بریدن آنها از نظام و انقلاب شده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: این شهدا آمدند تا ثابت کنند مردم از نظام و انقلاب جدا نشده اند؛ بلکه این عده ای که امنیت و منافع ملی را فدای خواسته‌های سیاسی خود می‌کنند از نظام و انقلاب بریده اند.
وی ابراز کرد: شهدا آمدند تا بگویند ما با دستان بسته کنار آب در سخترین شرایط تسلیم دشمن نشدیم، شما که امروز دست بسته نیستید چرا قصد دارید در میان فشارهای استکبار جهانی اسیر شده و هر چه خواسته آنها هست را برآورده کنید؟ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: شهدا آمدند تا بگویند در این فضا که فکر می‌کنید نمی‌توانید استقامت از خود نشان دهید این یک اشتباه بزرگ است؛ بلکه شما می‌توانید ایستادگی از خود نشان دهید همانطور که ما استقامت کردیم و پیروزی‌ها به دست آمد.
وی با بیان اینکه استقبال مردم از مراسم تشییع شهدا مثال زدنی بود عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در این مراسم توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.
حسینی در پاسخ به این سوال که لحظه‌های نیاز ملت ما به پیام و حضور شهدا چه زمان‌هایی است گفت: زمانی که ملت از نظر روحی ضعیف شده و دشمن بخواهد ما را تحت فشار برای پذیرش خواسته‌های نامشروع خود کند، لحظاتی است که ما نیازمند پیام شهدا هستیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان