۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ۴ طرح فنی ـ رسانه ای در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۴۳۶۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

۴ طرح فنی ـ رسانه ای در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد

چهار طرح فنی ـ رسانه ای در صداوسیمای مرکز قزوین با حضور مسئولان استان به بهره برداری رسید.

۴ طرح فنی ـ رسانه ای در صداوسیمای مرکز قزوین افتتاح شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در مراسم معارفه ی قائم مقام و مدیران این مرکز گفت: این طرح ها شامل فرستنده ی سیار (SNG) صداوتصویر، سامانه ی دیجیتال رادیویی و تلویزیونی منطقه ی الموت غربی ـ رازمیان ـ ،اتوماسیون (news room) خبر و کارگاه دکور بود که برای بهره برداری از این طرح ها ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها قابلیت ارسال و دریافت صداوتصویر به ماهواره از طریق فرستنده ی سیار (SNG) و پوشش دیجیتال ۱۸ شبکه ی رادیویی و ۲۰ شبکه ی تلویزیونی برای ساکنان الموت غربی فراهم شد؛ همچنین با بهره برداری از اتوماسیون (news room) خبر و کارگاه دکور سهولت و سرعت تولید و ارسال خبر بیش از پیش محقق و فضای اجرای دکور هم به میزان چشمگیری وسیع شد.
moarefe 2 مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به پراکندگی جغرافیایی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی این مرکز و ضرورت تبدیل این ایستگاه ها از آنالوگ به دیجیتال از نیاز ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای این امر خبر داد و از نمایندگان استان خواست تا با تأمین این اعتبار زمینه ی لازم را برای دسترسی همه ی مردم استان به شبکه های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال فراهم نمایند.
داود محمدی نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به نقش رسانه ی ملی در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان گفت: صداوسیما بعنوان مهمترین دستگاه رسانه ای کشور نقشی بی بدیل در جهت دهی و ساخت افکار عمومی و تولید فکر دارد.
eftetah 1 نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین از تلاش های مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در صیانت از سرمایه های اجتماعی استان و برنامه های ارائه شده از سوی وی در مجمع نمایندگان استان قدردانی کرد وگفت: این برنامه ها بیانگر افق روشن و درخشانی در آینده ی صداوسیمای مرکز قزوین است که به فضل الهی محقق خواهند شد.
علیزاده مدیرکل برنامه ریزی و امور مالی معاونت امور مجلس و استان ها هم در سخنانی آرایش جدید رسانه ی ملی در سپهر رسانه ای را ناشی از نیازهای محیطی دانست و افزود: بر این اساس رسانه ی ملی علاوه بر چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی سبک زندگی را هم به این محورها اضافه کرده است که شاهد تولید برنامه هایی با این محور هستیم.
وی در ادامه به جایگاه مهم و حساس صداوسیمای مرکز قزوین بعنوان رسانه ی معین تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد این مرکز بیش از پیش در اجرای مأموریت های محوله و سازمانی توفیق یابد.
هواسی قائم مقام جدید صداوسیمای مرکز قزوین هم در این مراسم از تلاش های همکاران مرکز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با حضور در مرکز قزوین بتواند زمینه ی رشد استعدادهای جوان را فراهم آورد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات فریدون عمویی قائم مقام صداوسیمای مرکز قزوین مرتضی هواسی سومار بعنوان قائم مقام این مرکز معرفی و احکام مدیریتی چند تن از مدیران صداوسیمای مرکز قزوین و همچنین فرمانده ی پایگاه بسیج این مرکز اعطا شد.
moarefe (1) منبع: صدا و سیمای قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان