۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین آقای وزیر بهداشت وضعیت بودجه‌ای بیمارستان‌های بوعلی و شهیدرجایی اسف‌بار است/ دلواپسان نگران فقیرترشدن مستمندان و ثروتمندترشدن سرمایه داران هستند
کد خبر: ۴۳۳۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

آقای وزیر بهداشت وضعیت بودجه‌ای بیمارستان‌های بوعلی و شهیدرجایی اسف‌بار است/ دلواپسان نگران فقیرترشدن مستمندان و ثروتمندترشدن سرمایه داران هستند

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه دلواپسان نگران فقیرترشدن مستمندان و ثروتمندترشدن سرمایه داران هستند گفت: آقای وزیر بهداشت وضعیت بودجه‌ای بیمارستان‌های بوعلی و شهیدرجایی اسف‌بار است.  

آقای وزیر بهداشت وضعیت بودجه‌ای بیمارستان‌های بوعلی و شهیدرجایی اسف‌بار است/ دلواپسان نگران فقیرترشدن مستمندان و ثروتمندترشدن سرمایه داران هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به تحرکات خواص برای انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: این خواص در کشور به واسطه سمتی که دارند، معتقدند باید قلندران در مجلس دهم حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: من از این قلندران سیاسی به عنوان قلدران سیاسی تعبیر می‌کنم؛ اینها همان کسانی هستند که به کنگره آمریکا و بوش نامه نوشتند که ایران در اختیار شماست.

نماینده مردم قزوین در مجلس اضافه کرد: قلدران سیاسی همان افرادی هستند که هر جا فساد است دست‌های یکی از آنها در آن نمایان می‌باشد، همان کسانی هستند که در سال ۸۸ قصد نابودی نظام را داشتند، افردی که زندگی اشرافی و تجملاتی آنها گوش فلک را کر کرده است، افرادی که مسکن مهر را طرحی مزخرف می‌دانستند.

وی با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که معتقد بودند ما نمی‌توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم و آمریکا با یک موشک ما را نابود می‌کند تصریح کرد: همان افرادی که صاحب میلیارد میلیارد سرمایه هستند و برای وام گرفتن نیازی به ضامن ندارند؛ در صورتی که محرومین جامعه برای گرفتن وام چند میلیونی به مشکل می‌خورند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه ما جزء قلندران و قلدران نیستیم تاکید کرد: ما به فکر بیچارگان و درماندگان هستیم، آیا می‌دانید بیشتر بازنشستگان ما جزء محرومین هستند، آیا می‌دانید اکثر کارگران با طراحی‌های شما به صورت برده در کارخانه‌ها کار کرده و صدایشان درنمی‌آید و چندین ماه است حقوق نگرفته اند و با کوچکترین اعتراضی اخراج می‌شوند؟

دستورات لازم را در خصوص گاز رسانی منطقه طارم و الموت اجرایی کنید

وی عنوان کرد: اکثر این کارکنان متعلق به شرکت‌هایی است که صاحبانش همین قلدران هستند که به بهانه اصل ۴۴ صاحب کارخانه شده اند؟ ما نگران و دلواپس فساد اداری، اجتماعی هستیم ما دلواپس فقیرتر شدن مستمندان و ثروتمند تر شدن سرمایه داران هستیم.

حسینی در خصوص رسیدگی به مشکلات شهرهای استان قزوین اذعان داشت: وزیر نیرو به داد مردم آبیک برسد که آب آشامیدنی شهر خود را می‌خرند، چرا فاضلاب شهر شریفیه را اصلاح نمی‌کنید بوی تعفن این فاضلاب مردم و کشاورزان را به شدت مورد آزار قرار داده است.

وی ادامه داد: چرا وزیر کشاورزی و اقتصاد و دارایی آنقدر پرداخت وام کشاورزی را به حدی سختگیری می‌کند که مردم پشیمان شوند؟ همه دامداران و مرغداران در حال ورشکستگی هستند.

این مسئول با مخاطب قرار دادن وزیر نیرو گفت: دستورات لازم را در خصوص گاز رسانی منطقه طارم و الموت اجرایی کنید تا مردم از نعمات الهی بهره مند شوند، آقای وزیر بهداشت وضعیت بودجه ای بیمارستان‌های بوعلی و شهید رجایی اسف بار است لطفا در خصوص رسیدگی به این بیمارستانها اقدامات لازم را انجام دهید.

وی در پایان گفت: آقای وزیر اقتصاد و دارایی یکی از علل رکود امروز عدم نقدینگی در جامعه است، چرا این مشکل را حل نمی‌کنید با توجه به اینکه مجلس دست شما را در این خصوص باز گذاشته است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان