۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین برپایی اولین نمایشگاه «تصویر در فضا» در قزوین
کد خبر: ۴۳۳۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرهنگ و هنر

برپایی اولین نمایشگاه «تصویر در فضا» در قزوین

نمایشگاه دورنمای معلق به تصویر گری احسان حیدری در گالری تماشا به عنوان اولین نمایشگاه انفرادی تصویر در فضا برپا شده است.

برپایی اولین نمایشگاه «تصویر در فضا» در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، نمایشگاه دورنمای معلق به تصویرگری احسان حیدری و بر اساس سه گانه ای از مجید لواف در گالری تماشا از ۲۷ اردیبهشت ماه برپاشده و تا ۳۱ همین ماه در معرض دیدعلاقه مندان خواهد بود.
حیدری در رابطه با برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی من هست که به این عنوان برای اولین بار در قزوین به راه افتاده است که همان تصویر سازی بوده اما ارائه اش با کارهای دیگر متفاوت است و عنوان تصویر در فضا را گرفته و از قالب کار در کاغذ و چاپ و رنگ درآمده در فضا شکل گرفته، به خاطر همین عنوان تصویر در فضا را برای آن انتخاب کردم.
این نمایشگاه بر اساس زندگی واقعی شخصی و با تصویر گری احسان حیدری و سه گانه ی سروده شده توسط مجید لواف و به نمایش درآمده و به جشنواره فجر نیز راه پیدا کرده است.
حیدری خاطر نشان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه با استقبال خوبی برپا روبرو شد، اما متأسفانه هیچ یک از استادهای استان نیامدند چرا که برای بهتر شدن کارهایمان ما احتیاج به اعلام نظر بزرگان داریم و این برای من بسیار ناراحت کننده بود.
ولی به خاطر تفاوت این کار تا به امروز بازدیدکنندگان ازین سبک کار خوششان آمده و استقبال نموده اند.
نمایشگاه دورنمای معلق وی با ابراز رضایت خود از اجرای این نمایشگاه اذعان کرد: اسم این نوع ارائه کانسپت است و فضای خلوت به کار کمک بیشتری می کند و تأثیر گذاری بیشتری دارد.
این نمایشگاه سه اپیزود دارد که اپیزود اول شروع بیماری یک فرد سرطانی است و اپیزود دوم دوره درمان را نشان می دهد و اپیزود سوم بیان کننده بهبود کامل فرد است.
دغدغه بیمار در این کار مرگ و دوره درمان نیست بلکه از دست دادن موهای سر و صورتش بوده که برایش آزار دهنده است.
احسان حیدری متولد آبان ماه سال ۱۳۶۹ در قزوین است که کار گرافیک را به صورت تجربی فراگرفته و در این زمینه مشغول به فعالیت است.
گفتنی است این نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت ما در گالری تماشا واقع در میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، پذیرای دید علاقه مندان است.
انتهای پیام/۸۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان