۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین تبریک‌ به وزیر امورخارجه عربستان با شعار همدلی و همزبانی سنخیت ندارد/ دانشجویان منتظر پاسخ قانع‌کننده وزیر امورخارجه هستند
کد خبر: ۴۳۲۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی قزوین:

تبریک‌ به وزیر امورخارجه عربستان با شعار همدلی و همزبانی سنخیت ندارد/ دانشجویان منتظر پاسخ قانع‌کننده وزیر امورخارجه هستند

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی قزوین با بیان اینکه تبریک‌ به وزیر امورخارجه عربستان با شعار همدلی و همزبانی سنخیت ندارد گفت: وزیر امور خارجه کشور باید پاسخ قانع کننده برای قشر دانشجو داشته باشد.

تبریک‌ به وزیر امورخارجه عربستان با شعار همدلی و همزبانی سنخیت ندارد/ دانشجویان منتظر پاسخ قانع‌کننده وزیر امورخارجه هستند
مهدی برزگر در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با بیان اینکه امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است اظهار کرد: ناحیه بسیج دانشجویی به نمایندگی از طرف دانشجویان استان قزوین نسبت به برخی عملکردهای مسئولین دستگاه دیپلماسی کشورمان انتقاد دارد و درخواستمان این است که وزیر امور خارجه پاسخگوی این انتقادات باشد.
وی در ادامه افزود: در ایامی که عربستان سعودی با حمله وحشیانه خود به سرزمین مسلمان نشین یمن اعتراضات زیادی در جهان ایجاد کرده است و مردم ایران اسلامی این حمله وحشیانه را محکوم کرده اند و جمعه گذشته پس از برگزاری نمازجمعه به راهپیمایی در محکومیت این جنایات پرداخته اند؛ چرا باید وزیر امور خارجه کشورمان تغییر در وزارت خارجه عربستان را تبریک بگوید؟ این مسئول اذعان کرد: تبریک وزیر امور خارجه ایران به کشور عربستان با شعار همدلی و همزبانی سنخیت ندارد و این شبهه را در بین مردم کشورمان ایجاد خواهد کرد که این انزجار از آل سعود با تبریک گویی مسئولین کشورمان چه هماهنگی می‌تواند داشته باشد؟ با دیپلماسی خنده نمی‌توان از مواضع مقتدرانه کشور حمایت کرد برزگر تصریح کرد: با توجه به اینکه به دو تن از نوجوانان ما از سوی کارمندان بازرسی عربستان توهین صورت گرفت و امام جمعه مدینه جنگ یمن را جنگ بین شیعه و سنی برشمرد و کمک‌های ایران را برگرداندند، تبریک دستگاه دیپلماسی کشورمان به وزارت امور خارجه عربستان کار شایسته ای نبود.
وی با بیان اینکه انواع نامهربانی‌ها و جنایت‌های عربستان نسبت به مسلمانان جایگاه برخورد خوش بینانه به آنها را باقی نگذاشته است ابراز کرد: با دیپلماسی خنده نمی‌توان از مواضع مقتدرانه کشور حمایت کرد، وزیر امور خارجه کشور باید پاسخ قانع کننده برای قشر دانشجو داشته باشد.
مسئول بسیج ناحیه دانشجویی قزوین با اشاره به مذاکرات هسته ای بین ایران با گروه ۱+۵ عنوان کرد: در بحث هسته ای کلام رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف مطرح شده است و در جایگاهی که عزت ایران زیر سئوال می‌رود مذاکره فایده و معنایی نخواهد داشت.
وی در ادامه اضافه کرد: زمانی که استکبار جهانی با گزینه‌های روی میز خود در ادامه مذاکرات ایران اسلامی را تهدید می‌کند، مذاکرات جای بحث و گفتگو ندارد.
برزگر در پایان اعلام کرد: از نمایندگان مجلس این انتظار را داریم که فکر اساسی در خصوص مذاکرات هسته ای داشته باشند تا زمینه کمک به دولت در حفظ اقتدار ایران اسلامی فراهم شده و آنچه به صلاح نظام است در این مذاکرات اجرایی شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان