۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین زمزمه‌های نامزدی ایوبی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۴۳۰۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان سینمایی سودای نمایندگی دارد؟

زمزمه‌های نامزدی ایوبی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

رئیس سازمان سینمایی خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم آماده می‌کند.

زمزمه‌های نامزدی ایوبی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، این روزها و همزمان با پایان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر، شایعاتی درباره نامزدی و حضور حجت الله ایوبی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود.
شایعه‌ای که این روزها قوت بیشتری گرفته است و باعث شده، بسیاری از اهالی سینما برگزاری جشنواره فیلم ویدئویی یاس (با توجه به کمبود بودجه در سازمان سینمایی) را زمینه مناسبی برای تبلیغ ایوبی در خطه مازندران (زادگاهش) بدانند.
به نظر می رسد توجه ایوبی به مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات حوزه سینما و فرهنگ تنها برای حضور احتمالی‌اش در کمیسیون فرهنگی مجلس است زیرا در مدتی که خود ریاست سازمان سینمایی را برعهده گرفته است بارها در این کمیسیون حضور داشته و با رایزنی توانسته است نظرات کمیسیون فرهنگی مجلس را جلب کند.
بعید نیست او این بار خود به فکر حضور در مجلس شورای اسلامی و جایگاه قانونگذاری باشد و در کمیسیون فرهنگی مجلس، کمیته سینما را برای پیگیری امور سینماگران و مشکلات سینمای ایران تشکیل دهد.
شاید وی در حال ارزیابی و رصد هستند که آیا صلاح هست وارد انتخابات شود یا خیر اما به نظر می‌رسد با رفت و آمدهای مکرری که به مجلس داشته، دغدغه رفع مشکلات سینمایی کشور را در مجلس شورای اسلامی دارد و پس از برگزاری جشنواره یاس و سنجش موقعیت و فضای انتخاباتی کشور تصمیم نهایی را بگیرد.
منبع: فارس انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان