۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تعرفه اینترنت همراه بسیار پایین است/ تعرفه‌‌ها باید تعدیل شود
کد خبر: ۴۰۲۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معتمدی:

تعرفه اینترنت همراه بسیار پایین است/ تعرفه‌‌ها باید تعدیل شود

عضو صاحب نظر در كميسيون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به بالا بودن نرخ پیشین اینترنت همراه گفت: رقم فعلی اینترنت همراه بسیار پایین بوده و نیاز به تعدیل مجدد دارد.

تعرفه اینترنت همراه بسیار پایین است/ تعرفه‌‌ها باید تعدیل شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سیداحمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر و عضو صاحب نظر در کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص احتمال افزایش تعرفه‌های اینترنتی خاطر نشان کرد: تعرفه‌های پیشین ۱۴ ریالی اینترنت همراه که در گذشته اعمال می‌شد بسیار زیاد بود و قیمت کنونی نیم ریال نیز بسیار اندک است.
وی افزود در مورد تاثیرات کاهش تعرفه‌ها یادآور شد: پایین بودن میزان تعرفه‌ها در کوتاه مدت ممکن است مردم را منتفع کند اما این موضوع در دراز مدت موجب متضرر شدن مردم می‌شود.
معتمدی ادامه داد: ضرر بردن مردم از پایین تعرفه‌ها به این دلیل است که اگر اپراتوری سود کافی از خدمات خود به دست نیاورد سرمایه گذاری‌های بعدی آن دچار تزلزل خواهد شدکه بنابراین خدمات جدیدی در آینده ارائه نخواهد شد.
رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه باید از هرگونه دفاع کردن در مورد کاهش تعرفه‌ها دوری کرد، یادآور شد: به طور کلی مجانی بودن خدمات و سرویس‌ها ایده‌آل‌ ترین حالت است اما پایین بودن بیش از حد تعرفه‌ها موجب می‌شود اقتصاد کشور و منافع ملی دچار مشکل شود.
عضو صاحب نظر در کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: برای تعدیل تعرفه‌ها باید با فکر و مدیریت جمعی رقم معقولی برای خدمات ارتباطی تعیین شود که در مورد تعرفه‌های اینترنتی رقم فعلی بسیار پایین بوده و باید در مورد آن تجدیدنظر شود.
منبع: خبرگزاری دانشجو انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان