۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین بی‌نتیجه ماندن بهره‌برداری جریانهای سیاسی خاص از دعوت نوه امام به قزوین/ اِقبالی در بین مردم برای جریان اصلاحات در آینده وجود ندارد
کد خبر: ۳۹۴۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس مطرح کرد

بی‌نتیجه ماندن بهره‌برداری جریانهای سیاسی خاص از دعوت نوه امام به قزوین/ اِقبالی در بین مردم برای جریان اصلاحات در آینده وجود ندارد

عباسپور گفت: برگزاری این نوع از برنامه ها با اهداف معلوم که در راستای ظرفیت سازی برای آینده و انتخابات مجلس سال بعد صورت می گیرد، نشان داد اِقبالی برای این جریانات سیاسی در آینده وجود ندارد.

بی‌نتیجه ماندن بهره‌برداری جریانهای سیاسی خاص از دعوت نوه امام به قزوین/ اِقبالی در بین مردم برای جریان اصلاحات در آینده وجود ندارد
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص تحلیل دعوت حجت الاسلام علیخانی از نوه امام خمینی(ره) برای سفر به قزوین اظهار داشت: این دعوت به منظور افتتاح حسینیه یادگار امام در منطقه پونک قزوین صورت گرفت که نکته قابل توجه در آن، انجام تبلیغات گسترده به شعاع کل استان بود.
وی در ادامه افزود: این تبلیغات برای جمعیت یک میلیون و دویست نفری قزوین با پوسترهای تبلیغاتی رنگی و بنر مبنی بر زمان افتتاح حسینیه یادگار امام خیابان پونک  اطلاع رسانی شد.
_MG_2648 نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز داشت: دومین نکته این بود که این افراد افتتاحیه را در شب ۲۸ صفر مصادف با رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) در نظر گرفته بودند که مردم به احترام این دو بزرگوار با استقبال از برنامه آنها در این حسینیه جمع شوند.
وی با بیان اینکه از ظرفیت استانداری و کل استان برای اهداف یک گروه خاص استفاده شد اذعان داشت: آقای استاندار از ابتدای این برنامه در بحث استقبال و پذیرایی و برنامه های دیگر با همکاری معاونت سیاسی استانداری پای کار آمدند.
IMG_4458 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: در راستای اطلاع رسانی به مردم و مسئولین روابط عمومی استانداری با ارسال پیامک به صورت مستمر به اطلاع رسانی مشغول بود تا شاهد حضور گسترده شهروندان قزوینی در مراسم این گروهها باشیم و قریب به ۲۰۰ هزار پیامک به سطح استان ارسال شد.
وی با بیان اینکه حضور برخی دستگاه های دولتی برای دعوت از مردم در مراسم افتتاح حسینیه یادگار امام به چشم آمد خاطرنشان کرد: مهم تر از همه این مسائل نکته ای که نباید در این میان مغفول واقع شود این است که امام راحل(ره) شخصیتی محبوب و دوست داشتنی در بین مردم  بوده و ارادت و علاقه ملت ایران به خانواده امام هم محفوظ است.
۸۱۴۳۲۸۷۴-۶۱۵۱۸۱۱ عباسپور در ادامه افزود: اما برای افتتاح حسینیه یادگار امام از یادگار امام خمینی(ره) دعوت شد تا مردم به احترام ایشان در برنامه این جریانات سیاسی خاص شرکت کنند؛ یعنی در این راستا از امام خمینی(ره) و خانواده ایشان هزینه شد تا برخی به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند.
وی همچنین گفت: نزدیک ۵۰ درصد جمعیت حاضر در حسینیه یادگار امام از مناطق اطراف قزوین و حتی کرج به این مکان آورده شده بودند؛ با این اطلاع رسانی گسترده و مجموعه ظرفیتی که از کل استان استفاده شده بود از جمعیت کل قزوین باید با این تبلیغات حداقل ۳۰ هزار نفر جمعیت حضور پیدا می کردند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه حداکثر ۸۰۰ نفر در مراسم افتتاحیه حسینیه حضور پیدا کرده بودند تصریح کرد: این موضوع نشاندهنده این مسئله است که افرادی که به دنبال همایشی سیاسی و بهره برداری های سیاسی بودند تیرشان به سنگ خورد و نتواستند از این شرایط به نفع خود سود ببرند.
IMG_4524 وی ابراز داشت: این جریانات سیاسی با بهره بردن از ظرفیت نوه بزرگوار امام خمینی(ره) و استانداری قزوین نتوانستند جمعیت قابل توجهی جمع کنند و به نتیجه دلخواه خود برسند، این اتفاق نشاندهنده اِقبال برخی از این جریانها است که قصد سیاسی از این برنامه داشتند اما مردم روی خوشی به آنها نشان ندادند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع از برنامه ها با اهداف معلوم که در راستای ظرفیت سازی برای آینده و انتخابات مجلس سال بعد صورت می گیرد نشان داد اِقبالی برای این جریانات سیاسی در آینده وجود ندارد و شکست برنامه های اصلاحات را در استان نمایان کرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان