۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه ها، دستگاهها را درخصوص مطالبات رهبری به چالش بکشند
کد خبر: ۳۸۷۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس شورای اطلاع رسانی استان:

رسانه ها، دستگاهها را درخصوص مطالبات رهبری به چالش بکشند

ایوب رحیمی گفت: رسانه ها دستگاههای اجرایی را درخصوص مطالبات رهبری به چالش بکشند.

رسانه ها، دستگاهها را درخصوص مطالبات رهبری به چالش بکشند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، ایوب رحیمی در نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات و هفته نامه های محلی استان با استاندار که پیرامون فرارسیدن سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در محل دفتر استاندار برگزار شد بیان داشت: مقام معظم رهبری از ذکاوت و هوش بالایی برخوردار است بگونه ای که وقتی وارد استان قزوین شده اند به تمام نکات ریز و درشت استان واقف بوده اند و این درسی است برای مسئولین که همواره با مطالعه و آگاهانه وارد موضوعات و مسائل شوند.
وی افزود: فرمایشات ایشان در سفر به استان احصاء شده و کلان نگری در بینش های سیاسی و توجه به مسائل فرهنگی بویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تاکید ات ایشان بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینمه "نگاه از درون و توجه به سرمایه های دخلی استان از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین استان بوده است" اظهارداشت: در همین راستا در زمینه فرهنگی و سیاسی حرکات خوبی در طول یکسال گذشته صورت گرفته و برگزاری جلسات هم اندیشی با احزاب و تشکل های سیاسی با این رویکرد و نگاه انجام شده تا بتوانیم از فرصت های استان در راستای توسعه و پیشرفت استفاده کنیم.
وی گفت: باید بتوانیم با بهره گیری از نیروهاو افراد صاحب نفوذ و مسئولین جریانات و احزاب سیاسی در زمینه های مختلف دور هم جمع شویم و با کمک هم مشکلات استان را حل کنیم.
رحیمی افزود:قزوین از نظر نیروی انسانی کمتر از سایر استان ها نیست و اگر همه نیروهای فکری و سیاسی کمک کنند می توانیم با قرار گرفتن درکنار یکدیگر بسیاری از مشکلات را حل کنیم.
رییس شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: رسانه ها باید به وحدت نیروها در استان دامن بزنند و جریانات و گروه ها دید بلند نظر داشته باشند و تنگ نظر نسبت به هم نباشیم تا با وحدت و همدلی در کنار هم مثل بسیاری از جاهای دیگر پیشرفت کنیم.
وی عنوان داشت:.
در حوزه مسائل فرهنگی دیداربا ایثارگران و خانواده های شهدا و تجلیل از آنها از مطالبات رهبری است که برگزاری جلسات ماهیانه استاندار با جانبازان بالای ۷۰ درصد در همین راستا انجام می شود .
معاون استاندار گفت: تجلیل از نخبگان و فرهیختگان استان از دیگر برنامه هایی است که در قالب جلسات شورای اداری استان پیگیری می شود.
رحیمی در پایان اظهارداشت: رسانه های جمعی، دستگاههای اجرایی را درخصوص مطالبات رهبری به چالش بکشند و دستگاهها نیز وظیفه دارند پاسخگوی مردم باشند و در این زمینه صادقانه گزارش بدهندچون حکومتی که ادعا دارد مردمی است مدیران آنهم باید مردمی باشند ودر چاچوب قانون و محترمانه با موضوعات برخورد کنند.
وی افزود: قلم ها باید وحدت آفرین باشند و تا جامعه ای متشنج و توام با التهاب و آشوب نداشته باشیم.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان