۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین پرداخت هزینه درمان قربانیان اسید‌پاشی وظیفه دولت است
کد خبر: ۳۷۹۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو فراکسیون زنان مجلس:

پرداخت هزینه درمان قربانیان اسید‌پاشی وظیفه دولت است

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت هزینه درمان قربانیان اسید‌پاشی های اصفهان وظیفه دولت است.

پرداخت هزینه درمان قربانیان اسید‌پاشی وظیفه دولت است

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، زهره طبیب‌زاده درباره درمان قربانیان اسید‌پاشی اظهار داشت: کمک دولت برای درمان قربانیان اسید‌پاشی تا زمان دستگیری متهمان و اخذ دیه از آنها، یک وظیفه و ضرورت است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت قربانیان اسید‌پاشی باید از سوی دولت صورت گیرد، ادامه داد: ما درخواست داریم که دستگاه امنیتی و قوه قضاییه نیز در خصوص شناسایی و دستگیری اسید‌پاشان اصفهان هرچه زودتر اقدام کنند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اسید‌پاشان اصفهان امنیت جامعه را برهم زدند و تلفات جسمی و روحی بر جای گذاشتند که این امر قابل ببخش نیست.
* بیمه‌ زنان خانه‌دار باید در قانون دائمی بیاید طبیب‌زاده در خصوص بیمه زنان خانه‌‌دار نیز با تأکید بر ضرورت این امر، اظهار داشت: قرار بود از سوی دولت لایحه‌ای در خصوص بیمه‌ زنان خانه‌دار به مجلس شورای اسلامی ارائه شود که هنوز از این موضوع خبری نیست.
وی با بیان اینکه مجلس جلسات متعددی با مسئولان در راستای بیمه‌ زنان خانه‌دار داشته، ادامه داد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح کرده پیگیر به نتیجه رسیدن بیمه زنان‌ خانه‌دار می‌شود ولی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
عضو فراکسیون زنان مجلس در پایان با بیان اینکه بیمه زنان‌ خانه‌دار باید در اولویت قرار گیرد، متذکر شد: اگر دولت تمایل دارد که بیمه زنان خانه‌دار اجرایی شود، لایحه‌ای در این زمینه ارائه کند چرا که به نظر من باید این موضوع در یک قانون دائمی بیاید.

منبع: تسنیم انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان