۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین کاهش هزینه ها مهمترین مزیت تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است
کد خبر: ۳۷۷۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد

کاهش هزینه ها مهمترین مزیت تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: کاهش هزینه ها مهمترین مزیت تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است.

 کاهش هزینه ها مهمترین مزیت تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها گفت: یکی از موضوعاتی که در بیست وسومین جلسه مدیران ومعاونان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین مطرح شد، تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است.
وی اضافه کرد: تاکنون یک شرکت حمل و نقل درون شهری به صورت تجمیع شده تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در سطح شهر فعال است که نخستین شرکت تجمیع شده به شمار می رود و تجارب خوبی نیز کسب کرده که می توان از تجارب این شرکت برای گسترش شرکت های حمل و نقل درون شهری استفاده کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به مزایای تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری عنوان کرد: رفع کمبود تعداد خودروهای شرکت های حمل و نقل درون شهری، کاهش هزینه ها، افزایش توان سرویس دهی به شهروندان از جمله مزایای تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است.
کاشی پزها تصریح کرد: کاهش حجم بار ترافیکی معابر سطح شهر، تمرکز بیشتر شرکت های حمل و نقل درون شهری، رفع مشکل پارکینگ شرکت های حمل و نقل درون شهری و افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به شهروندان از دیگر مزایای تجمیع شرکت های حمل و نقل درون شهری است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های شرکت های حمل و نقل درون شهری تامین پارکینگ برای خودروهای فعال در این شرکت هاست که با تجمیع شرکت ها مشکل تامین پارکینگ بسیاری از آن ها برطرف می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: همچنین در این جلسه ضمن تعیین تکلیف شرکت پیک موتوری فعال در سطح شهر قزوین با معرفی این شرکت به سازمان و دستگاه های اجرایی سعی شود فرصتی فراهم گردد تا نهادهای مختلف از ظرفیت این پیک موتوری استفاده کنند.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان