۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین دیدار جمعی از فرمانده هان لشگر ۱۶ زرهی با امام جمعه قزوین
کد خبر: ۳۷۷۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دیدار جمعی از فرمانده هان لشگر ۱۶ زرهی با امام جمعه قزوین

جمعی از فرمانده هان لشگر ۱۶ زرهی با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار کردند.

دیدار جمعی از فرمانده هان لشگر ۱۶ زرهی با امام جمعه قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در این دیدارآیت الله باریک بین ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: چه خوب است که در این شبهای ارزشمند ودر این مجالس سوگواری برای امام حسین (ع) واصحاب باوفایشان پیام واقعه قیام امام حسین را برای مردم به ویژه نسل نوجوان وجوان تبیین شود.
وی تصریح کرد: در این مجالس سوگواری باید وعاظ تلاش نمایند که چگونگی واقعه عاشورا را بخوبی برای آحاد جامعه بخوبی روشن نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین ضمن قدردانی از حضور مردم بخصوص نوجوانان وجوانان در مجالس سوگواری این ایام خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان قزوین جزو استانهای مذهبی کشور است که دارای مردمی متدین و مومن می باشند و در این شبها در مجالس سوگواری حضوری موثر و تاثیر گزاری دارند.
وی به اقتدار نیروهای مسلح در کشور اشاره و بیان داشت: امروز تمام نیروهای مسلح در کشور  در تمام عرصه ها نقشی ممتاز و تاثیر گزاری داشته و قدرت نیروهای مسلح با رهبری مقام معظم رهبری است بنابراین دشمنان جرات تعدی به این خاک مقدس را ندارند.
آیت الله باریک بین ادامه داد: خوشبختانه امروز تمام نیروهای مسلح همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و در تمامی صحنه ها حضوری فعال داشته که همین حضورآگاهانه و با بصیرت  تمامی نقشه های دشمنان را خنثی می کند.
در ابتدای این دیدار امیر شهری فرمانده لشگر 16 زرهی استان ضمن تسلیت این ایام ماه محرم گفت: در لشگر 16 زرهی برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام برای پرسنل این لشگر به همکاری حجت الاسلام کربلایی تدارک دیده شده است.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان