۲۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ سه شنبه

صبح قزوین تاکسیران نمونه هفته آخرمهرماه انتخاب شد
کد خبر: ۳۷۶۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

تاکسیران نمونه هفته آخرمهرماه انتخاب شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیران نمونه هفته آخر مهرماه سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین انتخاب شد.

 تاکسیران نمونه هفته آخرمهرماه انتخاب شد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها گفت: براساس دستورالعملی که از سوی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ابلاغ شده است، تاکسیرانان نمونه به صورت هفتگی انتخاب شده و معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: براین اساس وقتی یک تاکسیران چندبار در نظرسنجی‌های داخل استان به عنوان تاکسیران نمونه انتخاب شد به اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز معرفی می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این اتحادیه برخی از معیارها و شاخص ها را برای معرفی تاکسیرانان نمونه از سراسر کشور در نظر گرفته که هریک از رانندگان که این معیارها را مدنظر قرار دهند، توسط سازمان تاکسیرانی به اتحادیه معرفی می شوند.
کاشی پزها عنوان کرد: تاکسیرانان منتخب از نظر حسن شهرت و تاثیرگذاری به اطرافیان به ویژه سایر تاکسیرانان و شهروندان به عنوان یک الگو مورد تأیید باشند.
وی تصریح کرد: براین اساس آقای اکبرطرلانی راننده تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به عنوان راننده نمونه هفته آخرمهرماه انتخاب شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: وی 5سال سابقه فعالیت در شبکه تاکسی بی سیم داشته و ارتباط کاری مستمری با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین دارد.
کاشی پزها اظهار کرد: آقای طرلانی یکی از راننده های منضبط شبکه تاکسی بی سیم بوده و در این شبکه بیشترین سرویس دهی را به شهروندان قزوینی دارد.
وی یادآور شد: شهروندان قزوینی می توانند نظرات خود در مورد تاکسیران نمونه را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و120 وهمچنین شماره پیامکی 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان