۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین امام جمعه استان هرمزگان با امام جمعه قزوین دیدار کرد
کد خبر: ۳۷۶۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه استان هرمزگان با امام جمعه قزوین دیدار کرد

آیت الله نعیم آبادی امام جمعه استان هرمزگان که برای شرکت در مراسم ارتحال آیت الله مهدوی کنی به استان سفر کرده بود با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین دیدار کرد.

امام جمعه استان هرمزگان با امام جمعه قزوین دیدار کرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه هرمزگان ضمن خرسندی از دیدار با آیت الله باریک بین گفت: شما یکی از ارکان ارزشمند این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و خدمات ماندگار شما به این استان و این نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در اذهان ماندگار و فراموش نشدنی است.
وی به سابقه تاریخی این استان و همچنین مدارس علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: این استان در تمام عرصه های این نظام اسلامی همیشه پیشتاز و پیشگام بوده و شهدای والامقامی چون شهید رجایی را تقدیم نموده است.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه این استان نیز بسیار پررونق بوده و بسیاری از علما و روحانیت کشور از همین مدارس استان قزوین به مدارج عالیه رسیده که جای شکرگزاری است.
وی به ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله مهدوی کنی هم اشاره و اظهارداشت: این شخصیت برجسته و فرهیخته ولایتمداری وی زبانزد همه بود و این خود درس بزرگی است که همه باید از آن در زندگی خود بکار ببریم.
در ادامه  آیت الله باریک بین نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدوی کنی (ره) برای ایشان علو درجات از خدای متعال مسئلت نمودند.
امام جمعه قزوین نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه هرمزگان در استان و خدمات ارزشمند ایشان در استان هرمزگان نیز گفت: شما نیز یکی از علمای مطرح و با سابقه سیاسی ودینی هستید که خدمات شما در زمینه های مدارس علمیه و دیگر عرصه ها نیز قابل توجه است.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان