۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین دانشگاه فرهنگیان هنوز ناشناخته مانده است
کد خبر: ۳۷۵۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دانشگاه فرهنگیان هنوز ناشناخته مانده است

امام جمعه موقت قزوین گفت: این دانشگاه با وجود ارائه خدمات ارزشمند به جامعه هنوز ناشناخته مانده وباید در این جهت بیشتر اطلاع رسانی شود.

دانشگاه فرهنگیان هنوز ناشناخته مانده است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین در دیداررئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند معلمین واساتید در جهت علم آموزی به دانش اموزان به نقش این دانشگاه در کشور اشاره و گفت:  متاسفانه این دانشگاه با وجود ارائه خدمات ارزشمند به جامعه هنوز ناشناخته مانده وباید در این جهت بیشتر اطلاع رسانی شود.
وی تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه مادر در جهت تربیت وعلم آموزی به دانش اموزان و دانشجویان ارائه می دهد که باید در این زمینه توسط مسئولین این دانشگاه بیشتر در کشور ترویج و گسترش پیدا نماید.
امام جمعه موقت قزوین ضمن قدردانی از ریاست این دانشگاه بیان داشت: بدانید که این استان دارای ظرفیت بالایی است که امیدواریم شما با همکاری مدیران اداره کل آموزش و پرورش واستاندار قزوین بتوانید این دانشگاه مهم و با ارزش را در این استان تاسیس نمایید.
در ادامه  محمود محمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن خرسندی از دیداربا حجت الاسلام باریک بین به نقش این دانشگاه در کشور اشاره و گفت: هنوز این دانشگاه ناشناخته مانده وبرای مردم و خانواده ها به درستی تشریح نشده است.
وی تصریح کرد:  اگر اهداف این دانشگاه بین مردم و جامعه به خوبی تشریح شود اقبال عمومی به این دانشگاه افزایش پیدا خواهد نمود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به نقش ائمه جمعه در اطلاع رسانی و آشنا شدن مردم به این دانشگاه اظهارداشت: ائمه جمعه بخاطر ارتباطی که با مردم و اساتید و جامعه دانشگاهی و دانشجویان دارند می توانند به نقش بیشتر و تاثیر گزاری این دانشگاه کمک قابل توجهی نمایندکه امیدواریم ائمه جمعه استانها در این جهت مسئولین دانشگاه فرهنگیان را همراهی نمایند.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان