۲۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ سه شنبه

صبح قزوین جانبازان از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: ۳۷۵۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

جانبازان از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه موقت قزوین گفت: جانبازان شهیدان زنده انقلاب اسلامی هستند و ملت ایران نیز همیشه قدردان آنان بوده و افتخارات این نظام بر آمده از خون شهدا هستید.

جانبازان از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در اولین روز ماه محرم امام جمعه موقت قزوین به نمایند گی از نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین به همراه مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان، رئیس دفتر امام جمعه قزوین و امام جمعه البرز با خانواده جانباز علی اکبر سلیمانی و شهید صادق سقری سازدیدار کردند.
در این دیدارحجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه البرز ضمن تسلیت ایام ماه محرم وشهالدت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان گفت: باید تلاش کنیم در این ماه پرفضیلت اهداف قیام سالار شهیدان را به نسل نوجوان و جوان تبیین نماییم.
وی ضمن قدردانی از ایثارگریهای جانبازان و شهدا در طول دوران دفاع مقدس اظهارداشت: بی شک مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه رشادتها وفدکاری های جانبازان وایثارگران را فراموش نکرده ونخواهد کرد.
امام جمعه البرز ادامه داد: آنان در دوران حماسه و ایثار با در دست گذاشتن جان عزیز خود به جبهه ها رهسپارشده ونگذاشتند دشمن به این خاک مقدس تعدی نماید که همیشه باید قدردان و شکر گزار آن باشیم.
در ادامه حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین در دیدار با جانبازعلی اکبر سلیمانی گفت: جانبازان شهیدان زنده انقلاب اسلامی هستند و ملت ایران نیز همیشه قدردان آنان بوده و  افتخارات این نظام بر آمده از خون شهدا هستید.
وی تصریح کرد: جانباز سلیمانی همیشه در تمام عرصه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام بوده و یکی از افرادی است که همیشه در صف اول نماز جمعه حضوری فعال داشته و از خدای متعال خواستاریم که شهدا ما را در روز قیامت مورد شفاعت خود قرار دهند.
سپس نصیری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گزارشی از برنامه های این اداره  در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به استحضار ائمه جمعه رساند.
یاداوری می شود جانباز علی اکبر سلیمانی جانباز 70 درصد در تاریخ 6/1/62 در منطقه پاسگاه زید مجروح شد وهمچنین صادق سقری ساز جانباز 25 در صددر منطقه فاو مجروح شد.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان