۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین مشارکت ۱۰ درصدی قزوینی‌ها تا ظهر ۱۵ تیرماه
کد خبر: ۳۶۸۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد:

مشارکت ۱۰ درصدی قزوینی‌ها تا ظهر ۱۵ تیرماه

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: براساس آمار افرادی که در استان قزوین واجد شرایط حضور در انتخابات هستند، تا این لحظه ۱۰ درصد از هم‌استانی‌ها پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

مشارکت ۱۰ درصدی قزوینی‌ها تا ظهر ۱۵ تیرماه
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حامد فتوحی صبح امروز در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: فرآیند اخذ رای در شعب سراسر کشور تنها با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه امکان‌پذیر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: گذرنامه و دیگر مدارک هویتی جایگزین کارت ملی نخواهد بود و کسانی که با کارت ملی قدیمی مراجعه می‌کنند حتماً باید شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: از هر دو نامزد انتخاباتی در اکثریت شعبه‌های استان حضور دارند و توزیع نمایندگان برعهده خود ستاد نامزدها بوده که در برخی چند نفر و در برخی نقاط حضور ندارند.
 
وی ادامه داد: براساس قانون این نمایندگان از ابتدای فرآیند اخذ رای؛ تا مرحله شمارش و تجمیع آراء می‌توانند حضور داشته باشند.
 
فتوحی تاکید کرد: نمایندگانی می‌توانند در مرحله تجمیع آرا در هیئت اجرایی حضور پیدا کنند که قبلا به آن معرفی شده باشند.
 
وی افزود: تا این لحظه براساس آمار افرادی که واجد شرایط حضور در انتخابات هستند، 10 درصد از هم‌استانی‌ها پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه تمامی گزارشات تخلفاتی را بررسی و متناسب با آن اقدام خواهیم کرد، افزود: هیات اجرایی در هر 10 شعبه نماینده دارد و با هرگونه گزارش شائبه و تخلفی به جد برخورد خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه 256 شعبه اخذ رای در سراسر استان وجود دارد، تاکید کرد: شعب سیار یک شرایط خاص دارند، تمام نقاطی که باید حضور پیدا کند، از ماه‌ها قبل زمان و مکانش کاملاً مشخص است.
 
اعلایی در پایان گفت: زمان و مکان شعب سیار از روزهای قبل اطلاع‌رسانی شده است و امکان جابه‌جایی ندارند، مگر اینکه بعد از اتمام ماموریت در مکان‌های مشخص شده، به تشخیص فرماندار در مناطقی مانند بیمارستان‌ها واحدهای صنعتی و ... که احتمال اجتماع است بار دیگر حضور پیدا کنند.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان