۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین رای و خواست مردم سرنوشت کشور را می‌سازد
کد خبر: ۳۶۸۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

رای و خواست مردم سرنوشت کشور را می‌سازد

استانداری قزوین گفت: امروز کسی تا لحظات آخر نمی‌تواند ادعا کند که برنده انتخاب چه نگاه و جریانی خواهد بود، این امر نشان‌گر این است که آنچه که سرنوشت کشور را تعیین می‌کند رای و خواست مردم است.

رای و خواست مردم سرنوشت کشور را می‌سازد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی صبح امروز جمعه 15 تیرماه، با حضور در مسجد زینبیه خیابان مجاهد قزوین رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری در صندوق انداخت.
 
استاندار قزوین در جمع خبرنگاران قزوینی اظهار کرد: مردم استان قزوین مانند سایر آحاد مردم ایران در خلق حماسه بزرگ انتخابات مشارکت دارند، امروز در ساعات اولیه انتخابات میزان رای‌گیری نسبت به جمعه قبل رشد چشمگیری داشته است.
 
وی افزود: این حضور حماسی نویدبخش انتخاباتی پرشور در دور دوم انتخابات است که امیدواریم با مشارکت قابل توجه هموطنان در سراسر استان حماسه بزرگ انتخابات رئیس جمهوری رقم خورد و دولت بتواند با پشتوانه قوی مردمی خدمت خود را به مردم انجام دهد.

 
اعلایی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در این دوره از انتخابات در ساعات پایانی حضور مردم و تشکیل صف‌ها بیشتر باشد، لذا به هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌شود که جهت رفاه حال خود و مدیریت بهتر زمان و فضا، حضور خود به پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور باشد، ادامه داد: برگزاری انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی است که نقش‌آفرینی اراده و خواست مردم در سرنوشت کشور است.
 
استاندار قزوین بیان کرد: شرایط فعلی به این‌گونه است که دیگر کسی نمی‌تواند ادعا کند از سلیقه سیاسی خاصی در کشور نماینده‌ای در انتخابات وجود ندارد.
 
اعلایی خاطرنشان کرد: امروز کسی تا لحظات آخر نمی‌تواند ادعا کند که برنده انتخابات چه نگاه و جریانی خواهد بود، این امر نشان‌گر این است که آنچه که سرنوشت کشور را تعیین می‌کند رای و خواست مردم است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی آرمان تعالی ملت ایران و نظام را داشت و آبرو و جان خود را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم فدا کرد‌.

استاندار قزوین ادامه داد: ما در استان قزوین بر کیفیت و سلامت برگزاری انتخابات حساسیت ویژه‌ای داریم و در همین راستا در کنار تعداد بالای ناظران و مجریان انتخابات، بازرسین ویژه از سوی استاندار به جهت اجرای نظارت عالی‌تر انتخاب شده‌اند تا فرآیند انتخابات بدون هیچ اشکالی ادامه پیدا کند و مردم بتوانند بدون دغدغه رای خود را در صندوق بیاندازند.

اعلایی در پایان گفت: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالاست و به همین جهت به شدت با تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رای برخورد خواهد شد و از هیچ گونه تخلفی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

 انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان