۰۲/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ دوشنبه

صبح قزوین مردم بار دیگر عقب‌نشینی جدی بر دشمن تحمیل می‌کنند
کد خبر: ۳۶۸۶۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مردم بار دیگر عقب‌نشینی جدی بر دشمن تحمیل می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هر کجا مردم بودند دشمنان عقب نشستند و امیدواریم در این مرحله هم یک عقب‌نشینی جدی را بر دشمنان تحمیل کنیم و عزت و اقتدار بیافرینیم.

مردم بار دیگر عقب‌نشینی جدی بر دشمن تحمیل می‌کنند
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه حضور در پای صندوق رای در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدا را سپاسگذاریم این ملت غیور، پای کار، زمان‌شناس و قدرشناس پای کار انقلاب، ایمان و دین هستند.

وی افزود: مردمی که پای اهداف شهیدان، رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب، پیگیری راه امام (ره)، پای کار قرآن و امام حسین (ره) در آستانه ماه محرم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز مردم بار دیگر برای انجام تکلیف بزرگ و وظیفه سیاسی اجتماعی به میدان آمدند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نتیجه این حماسه‌آفرینی، ایجاد عزت و امنیت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام است.

عابدینی ابراز کرد: دشمنان هر گاه در طول تاریخ چهار دهه انقلاب اسلامی مردم را پای کار دیدند، عقب‌نشینی کردند.

وی عنوان کرد: هر کجا مردم حضور نداشته باشند شیطنت‌ها، حمله‌ها و هجمه‌های فرهنگی و نظامی دشمنان پا می‌گیرید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: هر کجا مردم بودند دشمنان عقب نشستند و امیدواریم در این مرحله هم یک عقب‌نشینی جدی را بر دشمنان تحمیل کنیم و عزت و اقتدار بیافرینیم.

امام جمعه قزوین افزود: سفارش‌های مکرر از رهبر انقلاب شنیدیم از جمله اینکه فرمودند اگر شما با کسانی همراه شوید که چشمشان به اجانب و امیدشان به دیگران است به جای اینکه روی سرمایه‌های ملی و جوانان و مردم ایران تکیه کنند، تکیه‌شان بر اجانب باشد با آنها نمی‌توانید کاری کنید.

وی ادامه داد: ریشه قرآنی کلام رهبری را در آیه 13 سوره هود می‌یابیم که خداوند فرمودند: «به ستمگران تکیه نکنید آتش می‌گیرید» در راس ستمگران، آمریکا، صهیونیست و انگلیس است که هر کس به آنها تکیه کند یقیناً آبرو، عزت، شرف و استقلال و همه چیزش به آتش کشیده می‌شود.

عابدینی در پایان گفت: چنانکه شاهد به آتش کشیده شدن را مشاهده کرده‌ایم و رضاخان و صدام اینگونه به آتش کشیده شدند اما کسانی که در مقابل ستمگران ایستاده‌اند همیشه سربلند و سرافراز بوده‌اند که در راس آنها امام حسین (ع) است و شاگرد آن حضرت امام راحل، حاج قاسم، سید ابراهیم رئیسی و رهبر انقلاب هستند.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان