۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین تداوم و پایداری کشور به آرای مردم وابسته است
کد خبر: ۳۶۸۶۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۷:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تداوم و پایداری کشور به آرای مردم وابسته است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: تداوم و پایداری کشور به آرای مردم وابسته است لذا اگر تصمیم ندارند در انتخابات شرکت کنند فقط کافی است جستجو کنند که چه کسانی برای کشور خون دادند و در همین راستا به خیل عظیم دریای خروشان مردم رای دهنده بپیوندند.

تداوم و پایداری کشور به آرای مردم وابسته است
به گزارش خبرنگار سیاسی «صبح قزوین»؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در حاشیه شعب اخذ رای اظهار کرد: استان قزوین دیار شهید رجایی است که امروز پرچم شهادت را به شهر مشهد و دومین رییس جمهور شهید تقدیم کرده و ما وظیفه داریم به عنوان تربیت کننده شهید رییس جمهور به کسی رای دهیم که تداوم راه شهدای خدمت؛ شهیدان رجایی و رییسی را در اهدافش داشته باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود که مردم ایران امروز هم مانند همیشه وارد صحنه شده و به کسی رای دهند که با برنامه‌ها و راهبردهای عزت‌بخش و با حفظ استقلال و کیان جمهوری اسلامی بتواند سکان‌دار خوبی برای کارهای اجرایی کشور باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بیان کرد:
ما نیاز به رییس‌جمهوری داریم که بتواند نیازهای مردم در زمینه‌های مختلف مسکن، معیشت، حوزه اقتصاد، اشتغال علم و فناوری و تربیت و فرهنگ ایرانی اسلامی را ترمیم و جمهوری اسلامی ایران را در قله‌های افتخار در سطح جهانی راهبری کند.

محمدبیگی ادامه داد: مردم عزیز مانند همیشه در گرما، سرما و شرایط سخت و حتی با اینکه نارضایتی دارند حضور در صحنه دارند و لذا از مردم مجدد درخواست داریم که در اسرع وقت تا ساعات پایانی به شعب اخذ رای مراجعه و رییس جمهور را با آرای خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تداوم و پایداری کشور به آرای مردم وابسته است لذا اگر تصمیم ندارند در انتخابات شرکت کنند فقط کافی است جستجو کنند که چه کسانی برای کشور خون دادند و در همین راستا به خیل عظیم دریای خروشان مردم رای دهنده بپیوندند و ایران عزیز را سربلندتر از همیشه موفق بدارند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان