۲۵/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ دوشنبه

صبح قزوین استعمار جز با مقاومت زمین‌گیر نمی‌شود
کد خبر: ۳۶۸۵۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

استعمار جز با مقاومت زمین‌گیر نمی‌شود

امام جمعه قزوین با اشاره به قیام مردم عراق علیه استعمار انگلیس گفت: هر گاه استعمارگران به کشوری قدم گذاشتند، جز با سیلی، جنگ، جهاد و موشک نمی‎توان دست و پای آنها را قطع کرد.

استعمار جز با مقاومت زمین‌گیر نمی‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دست استعمارگران و مستکبران را جز با سیلی و جهاد نمی‌توان قطع کرد.

وی افزود: دولت قبل سعی می‌کرد با این افراد صحبت کند و به همین سبب هر روز گرفتاری‌ها بیشتر می‌شد اما این در حالی است که در دولت شهید رئیسی از شیوه امام و رهبری و مقاومت استفاده شد و در نهایت نتایج خوبی را نیز رقم زد.

وزیر خارجه باید رویکرد مقاومت داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: ما وزیر امور خارجه‌ای را موفق می‌دانیم که با توجه به رویکرد مقاومت بتواند رشد اقتصادی در کشور رقم زده و در مسائل سیاسی نیز بتواند نفوذ ایران در کشورهای مختلف دنیا را ارتقاء ببخشد.

عابدینی تصریح کرد: ما معتقدیم در زمان دولت شهید رئیسی، علاوه‌بر پیشرفت در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در عرصه‌های بین‌المللی نیز گام‌های موثر و خیزهای بلندی برداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در انجام وظایف دینی، عبادی، سیاسی، اجتماعی، ادای قرض و دین، صله رحم و جنگ و جهاد باید جدی بوده و کاهلی در این امور انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه در مسیر کار برای خدا نباید سستی کرد بلکه باید شتاب و انگیزه وافری وجود داشته باشد، عنوان کرد: افراد در این صورت می‌توانند دیگران را نیز با خود همراه کرده و اثرگذار باشند.

جوانمردی و مبارزه با استکبار از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است

امام جمعه قزوین با اشاره ویژگی‌های کاندیدای اصلح عنوان کرد: جوانمردی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با مستکبران از جمله ویژگی‌های برجسته یک نامزد اصلح ریاست جمهوری شمرده می‌شود.

عابدینی با بیان اینکه یک کاندیدای اصلح به مقابله با ظلم پرداخته و صهیونیست‌ها را زمین‌گیر می‌کند، خاطرنشان کرد: فردی که چنین ویژگی‌هایی دارد شایسته مسند ریاست جمهوری است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فضیلت نماز اول وقت گفت: همان گونه که نماز یک فریضه الهی است، رای دادن نیز یک واجب شرعی قلمداد می‌شود و بهتر است در اول وقت که فضیلت بیشتری دارد، انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به کارهای خیر سرعت بخشیده و از دیگران در این مسیر سبقت بگیریم، گفت: حرکت به سمت اعمال خیر به معنی رفتن به سمت بهشت برینی است که خداوند متعال آن را برای اهل تقوا آماده کرده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان