۲۸/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۴ پنجشنبه

صبح قزوین مردم خود را از حقِ تعیین سرنوشت کشور محروم نکنند
کد خبر: ۳۶۸۵۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۸ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

مردم خود را از حقِ تعیین سرنوشت کشور محروم نکنند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: صندوق آرا اسرارخانه مردم است و سرّ آن را مردم می‌سازند و صاحب اصلی آن هستند لذا نباید خودشان را از این حق محروم کنند.

مردم خود را از حقِ تعیین سرنوشت کشور محروم نکنند
سردار رستمعلی آتانی در حاشیه حضور در پای صندوق رأی دوره چهاردهم ریاست جمهوری در مسجد امام حسن عسکری (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی پاک و با صلابتی است و نقش مردم را حقیقی می‌داند؛ در عمر ۴۶ ساله خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه حوادث، مناسک‌ و در همه یوم‌الله‌ها نقش مردم واقعی و حقیقی بوده است.
 
وی افزود: آن روزهای سختی که برای این کشور به وجود می‌آمد امامین انقلاب با مراجعه به مردم و باور و اعتقاد به آن‌ها، مشکلات را برطرف می‌کردند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: سخت‌ترین آن‌ها جنگ بود که مردم، فرزندان همین ملت و شهدا که افتخار این مرز و بوم هستند، توانستند ما را به اوج اقتدار برسانند.
 
آتانی ادامه داد: این میدان وجود دارد، آن مردم هم هستند، مسیر هم همان مسیر است، امروز یکی از راه‌هایی که باید در این میدان مردم به رخ بکشند انتخابات ریاست جمهوری است.
 
این مسئول نظامی اضافه کرد: انتخابات زودهنگامی به واسطه شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاد و از طرفی با وجود ارکان قوی و پرصلابت جمهوری اسلامی و با قوانین درست آن، بدون خلل و کوچک‌ترین نقصی توسط سرپرست ریاست جمهوری امورات کشور اداره شد.
 
وی بیان کرد: به قوانین کشور و ارکان و ضوابط آن ایمان داریم و یکی از آن‌ها قوانین پیش‌بینی شده متجلی شده در قانون اساسی است که چه خوب توانستیم کمتر از چهل روز از این حادثه مردم را به پای صندوق‌هتی رای بیاوریم.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: به عنوان سرباز کوچک در سپاه بزرگ پاسداران از کسانی که قصد مشارکت دارند، می‌خواهیم دست کسانی که تصمیم نگرفته یا مردد هستند را گرفته و با خود همراه کنند.
 
رفیعی آتانی اضافه کرد: صندوق آراء اسرارخانه آن‌هاست و سرّ آن را مردم می‌سازند و صاحب اصلی آن هستند و نباید خودشان را از این حق محروم کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت سالیانه کشور دست آن‌هاست و خروجی صندوق‌ها هر که باشد بعد از تنفیذ رهبری رئیس‌جمهور کشور خواهد بود و همانند همیشه حمایت خواهند کرد که گره از کار مردم گشوده شود.
 
آتانی اضافه کرد: مناظره انتخاباتی در آمریکا از امروز شروع شده و به ظاهر قدرت برتر در دنیاست ولی مجموعه‌ای از مجانین در آن جمع شده و برای کشوری مهم نیست و اصرار به شرکت در انتخابات دارند ولی برای ما نسخه عدم شرکت و عدم مشارکت می‌پیچیدند.

انتهای خبر/۱۴۰۴
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان