۲۴/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ یکشنبه

صبح قزوین رئیس جمهور باید منطبق بر نیازهای واقعی کشور عمل کند
کد خبر: ۳۶۸۵۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۶ ساعت: ۱۷:۱۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

رئیس جمهور باید منطبق بر نیازهای واقعی کشور عمل کند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ها و اولویت‌های کاری کاندیداها باید توسط مردم پیگیری و دنبال شود که منطبق بر نیازهای واقعی کشور باشد.

رئیس جمهور باید منطبق بر نیازهای واقعی کشور عمل کند
 فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: با توجه به فقدان آیت‌الله شهید رئیسی، کشور نیازمند یک انتخابات زودهنگام شد بنابراین مردم باید خیلی سریع آرایش انتخاباتی به خود می‌گرفتند و ستادهای انتخاباتی فعال می‌شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حکومت ما بر پایه مردم‌سالاری دینی است لذا در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم نقش محوری در انتخابات دارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ایران همیشه با روحیه وفاق جمعی و وحدت و همدلی در تمامی عرصه‌های انتخاباتی حضور پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برای اینکه مردم انتخاب اصلح داشته باشند باید پای صحبت کاندیداهای انتخاباتی بنشینند، برنامه‌های متنوعی از طریق رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما همچون مناظرات انتخاباتی در حال اجراست؛ همچنین برگزاری مجامع و نشست‌های تخصصی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم علاوه بر سوابق به شاخص‌های فردی کاندیداها هم توجه داشته باشند

محمدبیگی بیان کرد: رسانه ملی هم برنامه‌های متعددی را برای کاندیداها در نظر گرفت، درخواست می‌کنم مردم علاوه بر توجه به سوابق و کارنامه کاندیداها حتما به شاخص‌های فردی رئیس جمهور هم توجه داشته باشند و ویژگی‌های شخص مورد نظر خود را در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جستجو کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و اولویت‌های کاری کاندیداها باید توسط مردم پیگیری و دنبال شود که منطبق بر نیازهای واقعی کشور باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: قاعدتاً این مردم هستند که در نهایت با آرای خود فردی را بر کرسی ریاست جمهوری کشور ایران اسلامی می‌نشانند؛ بنابراین نیازمند آن هستیم که فردی برای این جایگاه انتخاب شود که غیرت دینی، تعصب ملی، دلسوزی و دغدغه‌‌مندی برای حل مسائل مردم و نظام داشته باشد.

رئیس جمهور آینده کشور باید اهل فریبکاری در قول و عمل نباشد

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید از ثبات رفتاری و هیجانی برخوردار بوده، با مردم صادق باشد و اهل فریبکاری در قول و عمل نباشد همچنین متواضعانه و فروتن با مردم رفتار کند و شور و انرژی برای پیگیری امورات مردم داشته و دارای پشتکار بالا باشد.

محمدبیگی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بحث انقلابی بودن و انقلابی ماندن، محکم بودن و تحت نفوذ دیگران قرار نگرفتن، شکیبایی و سعه صدر و ساده‌زیستی و پاک‌دامنی باید از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده کشور باشد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در مورد آیت‌الله شهید رئیسی فرمودند که ایشان خستگی را نمی‌شناخت و این موضوع برای ما حائز اهمیت است که رئیس جمهور ما فردی با روحیه جهادی، پرکار و تلاش‌گر باشد و تبعیت محض از ولایت فقیه داشته باشد.

لزوم پرهیز از دروغ‌گویی، تهمت زدن و افترا از سوی نامزدهای انتخاباتی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اذعان کرد: چیزی که بسیار مهم بوده و رهبر معظم انقلاب هم نسبت به آن تاکید داشتند پرهیز از لجن‌پراکنی، دروغ‌گویی، تهمت زدن و افترا است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد فضای انتخاباتی آلوده به موارد مذکور شود برکت انتخابات از بین خواهد رفت و ایجاد فتنه خواهد کرد و در فتنه‌ها به دلیل وجود گردوغبار راستی و نادرستی و کدورتی که در صحنه ایجاد می‌شود منجر به از بین رفتن شفافیت شده و انتخاب درست برای مردم با دشواری صورت می‌گیرد.

محمدبیگی اذعان کرد: بهتر است هر یک از نامزدهای انتخاباتی به شرح عملکرد، برنامه و ویژگی‌های خود بپردازند و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: قطعاً عقل و خرد جمعی مردم و لطف و موهبت الهی تلطیف بین قلوب را ایجاد خواهد کرد البته اگر ما صادقانه رفتار کنیم.

این مسئول در پایان با اشاره به شاخص‌های رفتاری رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: اولویت ایشان همواره کسب رضایت الهی و خدمت واقعی به مردم بوده و اخلاص در عمل داشتند، همچنین بحث ولایت‌مداری از دیگر ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید بود که تبعیت محض از مقام معظم رهبری داشتند که امیدواریم رئیس جمهور آینده کشور هم ادامه دهنده راه ایشان باشد.

انتهای پیام/۷۰۰۳
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان