۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین دولت آینده باید استانداردهای شهید رئیسی را ادامه دهد
کد خبر: ۳۶۸۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۷ ساعت: ۲۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین:

دولت آینده باید استانداردهای شهید رئیسی را ادامه دهد

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تلاش‌های شهید رئیس جمهور یک خط مشی جدید برای فعالیت و خدمت‌رسانی ایجاد کرده و دولت آینده هم باید استانداردهای دولت ایشان را همراه با وحدت و یک‌دلی پیگیری نماید تا ایرانی قوی‌تر و موفق‌تر داشته باشیم.

دولت آینده باید استانداردهای شهید رئیسی را ادامه دهد
عباس علایی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ اظهار کرد: هر کس در هر جایی و در هر پست و مقامی است باید مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات و از آن مهم‌تر انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداهای ریاست جمهوری، یاری دهد و در این مسیر شاخص‌های فردی و کارآمدی همچون شهید رئیسی و دولت وی می‌تواند راهنمای خوب و روشنی برای تبیین خط امام و رهبری در انتخابات باشد، تا افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح دچار اشتباه نشود و مسیر را به درستی طی کند.
 
وی‌افزود: شهید رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور، برای مردم ایران پدری مهربان و برادری دلسوز و همراه بودند و خدمات ایشان در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش از یاد و ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.
 
مدیرکل امور ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: توجه به اقشار مختلف در سفرهای استانی ایشان مشهود بود و با پیگیری‌هایشان در تاریخ ایران اسلامی به یادگار ماند.
 
علایی مقدم با اشاره به اینکه خدمات و دستاوردهایی که دولت شهید رئیسی در قزوین انجام دادند و مایه برکت و آبادانی و توسعه و پیشرفت شده است اذعان کرد: شهید رئیسی در دور اول سفرشان به قزوین در حوزه‌های زیر ساخت و توسعه‌ای حمایت‌های ویژه‌ای داشتند و در حوزه‌های آب، برق، محرومیت‌زدایی، دانش‌بنیان‌ها، میراث فرهنگی و ورزش هم قابل توجهی داشتند.
 
وی با اشاره به اقدامات ایشان به خصوص در حوزه ورزش تشریح کرد: با افزایش بودجه ورزشی و زیر ساخت‌ها و پروژه‌های نیمه کاره و آغاز پروژه‌های مورد نیاز محرومین، اتفاقات خوبی را در استان رقم زدند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: دیدار رئیس جمهور شهید با قهرمان و ورزشکاران استان قزوین و حمایت ایشان از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان یکی از خاطرات خوب قهرمانان ورزشی و دیدار چهره به چهره بود.
 
علایی مقدم با اشاره به خطر خروج از این ریل و بازگشت به جریان غرب‌گرایی و روایت روزهای وابستگی به مذاکره با غرب، کمبودها تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی با حمایت‌های رهبری انقلاب و دولت آیت الله رئیسی نشان دادند که ما می‌توانیم و بر همین اساس ایران اسلامی امروز نه تنها نیازی به غرب ندارد بلکه بیشتر کشورهای منطقه خاورمیانه و غربی به این رسیده‌اند که ایران در بسیاری از اتفاقات قطب قدرتمندی است و ورزشکاران و قهرمانان ایران در حوزه ورزش نشان داده‌اند که ما با اتکا به خداوند به آنچه بخواهیم، می‌رسیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های شهید رئیس جمهور یک خط مشی جدید برای فعالیت و خدمت‌رسانی ایجاد کرده و دولت آینده هم باید استانداردهای دولت ایشان را همراه با وحدت و یک‌دلی پیگیری نماید تا ایرانی قوی‌تر و موفق‌تر داشته باشیم.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان