۲۴/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ یکشنبه

صبح قزوین انتخابات صحنه اتحاد و انسجام آحاد مردم است
کد خبر: ۳۶۸۵۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۶ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

هنرمند قزوینی:

انتخابات صحنه اتحاد و انسجام آحاد مردم است

نویسنده کتاب «یک و بیست» با بیان اینکه بی‌شک اتحاد و همدلی مردم یک جامعه اصلی‌ترین نیاز ما برای رسیدن به قله است، گفت: توجه به شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند می‌تواند از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسیر برای کمک به انتخاب و تشخیص فرد اصلح باشد.

انتخابات صحنه اتحاد و انسجام آحاد مردم است
علیرضا سکاکی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در تشریح چگونگی یاری رساندن و تشویق مردم در انتخابات اظهار کرد: تبیین عملکرد نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، رفاه و سازندگی برای مردم می‌تواند اصلی‌ترین دلیل برای شرکت در انتخابات باشد. 
 
وی ادامه داد: تاریخ 45 ساله جمهوری اسلامی به ما نشان داد که این نظام با پشتیبانی و حضور حماسی مردم در مواقع ضروری توانسته در برابر قدرت‌های مستکبر ایستادگی و موانع بزرگی را پشت سر بگذارد.
 
نویسنده کتاب «برای آزادی یک»؛ در رابطه با انتخاب فرد اصلح تشریح کرد: باید گفت که مردم تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی را دیدند و حالا معیارها و استانداردهای رفتاری، سیاست‌ها و برنامه‌های آن شهید سعید می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.
 
سکاکی با بیان اینکه در این مسیر ویژگی‌های فردی و کارآمدی همچون شهید رئیسی و دولت وی می‌تواند شاخص خوبی برای تبیین خط امام و رهبری در انتخابات باشد افزود: اولا یکی از سیاست‌های خوب دولت شهید رئیسی که بی‌شک در اولویت مردم برای انتخاب رئیس جمهور بعدی است، حل مشکلات کشور در داخل است.
 
این فعال فرهنگی ادامه داد: متاسفانه کشور ما در هشت سال تجربه‌ تلخ گره‌زدن معیشت مردم با غرب دچار مشکلات فراوان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شد و یادآوری همین موضوع نیز می‌تواند کمک بزرگی به مردم برای انتخاب رئیس جمهور بعدی داشته باشد.

اهمیت توجه به شاخص‌های رهبری در انتخاب رییس جمهور 

سکاکی اضافه کرد: در ثانی توجه به شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند می‌تواند از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسیر برای کمک به انتخاب و تشخیص فرد اصلح باشد.
 
نویسنده کتاب «یک وبیست»؛ اذعان کرد: مردم تجربه‌ اعتماد به داخل و اتخاذ دیپلماسی عزت‌مندانه را چشیده‌اند. رئیس جمهور تراز کسی است که بتواند با روحیه‌ی جهادی و خستگی‌ناپذیر در پی حل مشکلات مردم و کشور باشد و با ساده‌زیستی و اخلاق‌مداری مردم به ادامه‌ مسیر انقلاب امیدوار و در پی همراهی و ایجاد رضایت برای افراد جامعه باشد.
 
سکاکی تاکید کرد: مردم ایران تجربه‌ هشت ساله‌ دولتی که به دنبال دیپلماسی التماسی و وابستگی به کشورهای غربی بود را دیدند. این که چگونه یک دولت تمام اهداف ملت خودش را به برجام گره زد و طرف مقابل بدون هیچ تضمینی از آن خارج شد. 
 
این فعال فرهنگی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که برخی در پیش چشمان ما تاریخ را تغییر دهند. ما هشت سال حضور دولتی را تجربه کردیم که از هیچ کاری برای رضایت طرف غربی دریغ نکرد و حتی تزریق واکسن‌های کرونا را به اف‌ای‌تی‌اف مرتبط دانست در حالی که دولت شهید رئیسی تنها چند ماه پس از روی کار آمدن و بدون امضای هیچ کدام از آن قراردادها موفق شد تعداد فوتی‌های کرونا را به صفر برساند. ما نتیجه‌ی اعتماد بی چون و چرا به غرب را دیده‌ایم و به عقب بازنخواهیم گشت.
 
وی در خصوص وحدت و عدم دامن زدن به اختلافات کاندیداها به عنوان مشی شهید رئیسی اظهار کرد: یکی از دلایل عزت بالای شهید رئیسی و حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای نظام جمهوری اسلامی همین اخلاق مداری بود. مردم ما صحبت‌های ایشان را در مناظرات سال‌های 96 و 1400 بخاطر دارند که چگونه با تواضع و فروتنی در برابر تهمت‌ها، توهین‌ها و دروغ‌هایی که برخی به ایشان نسبت می‌دادند رفتار می‌کرد. 
 
سکاکی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک اتحاد و همدلی مردم یک جامعه اصلی‌ترین نیاز ما برای رسیدن به قله است. بنده نیز امیدوارم که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رفتار این شهید سعید را سرلوحه کار خود قرار دهند تا ان‌شاءالله پرچم این انقلاب با دستان مقام معظم رهبری به حضرت ولیعصر ارواحنافداه تحویل داده شود.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان