۲۶/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ سه شنبه

صبح قزوین مدیران متخلف در انتخابات برکنار می‌شوند
کد خبر: ۳۶۸۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت: ۲۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مدیران متخلف در انتخابات برکنار می‌شوند

استاندار قزوین گفت: اگر فرمانداران و بخشداران و دیگر دست‌اندرکاران مراتب عدالت و بی‌طرفی را رعایت نکنند و از نامزدی خاص جانب‌داری کنند، فردای آن روز برکنار می‌شوند.

مدیران متخلف در انتخابات برکنار می‌شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای اداری استان قزوین عصر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: این شاید آخرین شورای اداری دولتی باشد که رئیس جمهور صادق‌الوعد آن به خواست و اراده مردم با فدا کردن جان خود به وعده ایستادن در راه منافع و مصالح ملت بزرگ ایران را اثبات کرد.
 
وی ادامه داد: در زمان دولت سیزدهم با حمایت مردم و تایید آنان فرصتی فراهم شد که مسیری به عنوان شاخص و تراز در فضای مدیریت اجرایی کشور به وجود آید تا همه بدانند با اصالت دادن به اخلاق و رعایت صادقت و امانت‌داری و سپردن کارها به افراد شایسته می‌توان کشور را در مسیر سلامت پیش برد.
 
استاندار قزوین بیان کرد: مدت ریاست شهید رئیسی کوتاه بود اما مسائل مهمی در این مدت حل شد و ثابت کرد می‌توان با تعهد و صداقت بزرگ‌ترین مشکلات را حل کرد.
 
وی ادامه داد: برای ما توفیقی بود که به عنوان خدمت‌گزار در این دولت حضور داشتیم، دولتی که آیندگان و دولت‌های آینده با این شاخص سنجیده می‌شوند.
 
استاندار قزوین گفت: این ادعا را نداریم که تمام اعمال و سیاست‌های دولت سیزدهم از محل انتقاد دور بود، دنبال این نیستیم که یک تقدس‌گرایی برای دولت ایجاد کنیم، اما به واقع جریانی در کشور حاکم بود که دغدغه‌ مسائل مردم و کشور را داشت.

 
وی افزود: مردم هستند که فضای آینده کشور را رقم خواهند زد، برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریست جمهوری آخرین وظیفه محوله دولت برای مردم است که ما به عنوان نمایندگان دولت سیزدهم تلاش خواهیم کرد با امانتداری بیشتر این انتخابات را برگزار کرده و این امانت مقدس را به خوبی واگذار کنیم.
 
اعلایی با اشاره به آمادگی مجموعه مدیریت استان برای برپایی انتخابات اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم در استان دیده شده و با دقت و درایت این رویداد مهم را برگزار خواهیم کرد و در راستای عدالت در فضای انتخاباتی؛ به عنوان رئیس شورای انتخابات سختگیرانه‌ترین برخوردها را با مدیری که از کاندیدای خاص جانب‌داری کند، خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: اگر فرمانداران و بخشداران و دیگر دست‌اندرکاران مراتب عدالت و بی‌طرفی را رعایت نکنند و از نامزدی خاص جانب‌داری کنند، فردای آن روز برکنار می‌شوند.
 
استاندار قزوین گفت: فردای روز انتخابات، جدا از اینکه چه کسی رای بیاورد و  سکان قوه مجریه را بدست بگیرد، قطعا روز جشن ملی ماست؛ چرا که همه نامزدان توسط شورای نگهبان تایید شده و منتخب مردم هستند.
 
وی تاکید کرد: مجریان انتخابات به عنوان خادمان ملت توجه کنند تا رفتار نامزدها و هواداران هم مطابق قانون باشد و مردم بدانند که اگر کسی پول بیشتری هزینه می‌کند، این نشانه بی‌اعتمادی است و شرایط و شایستگی ریاست جمهوری را ندارد.
 
استاندار قزوین در پایان گفت: جامعه‌ای که با خرد اداره شود ماندگار خواهد شد، شهید رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و دیگر همراهان در تاریخ ایران ماندگار شدند چرا که با خرد و صداقت عمل کردند.
 
انتهای خبر/2001
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان