۱۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۲۷ یکشنبه

صبح قزوین برگزاری مراسمات سیدالشهدای خدمت با تکیه بر توان مردمی
کد خبر: ۳۶۸۲۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۳ ساعت: ۱۵:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت استان قزوین خبرداد:

برگزاری مراسمات سیدالشهدای خدمت با تکیه بر توان مردمی

رئیس کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت استان قزوین گفت: مراسمات بزرگداشت شهدای خدمت به صورت خرده مراسم در مساجد و محلات توسط مجموعه‌های مردمی انجام می‌شود و ما در مجموعه مدیریت استان و نهادهای دولتی نقش حمایتی برای آن داشته و این مراسمات را تقویت کنیم.

برگزاری مراسمات سیدالشهدای خدمت با تکیه بر توان مردمی
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اولین جلسه کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت با حضور دستگاه‌های مربط و نمایندگان تشکل‌های مردمی در استان قزوین در سالن جلسات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در این جلسه اظهار کرد: در این جلسه بنا شد کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت در استان قزوین حول دو موضوع و حیطه ایفای نقش کند.
 
وی افزود: اولین محور برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت تا روز چهلم است که با محوریت مساجد و هیات هر روز در یک منطقه به صورت مردمی برگزار خواهد شد.
 
رئیس کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت در استان قزوین بیان کرد: محور دیگر این مراسمات توجه به مساله انتخابات به عنوان یک موضوع حیاتی و کلیدی برای کشور است که بنا شد با هم‌افزایی اعضا کمیته؛ همایشات، رویدادها و پویش‌های مرتبط به صورت تبیینی به منظور حضور موثر و حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باشد.
 
وی ادامه داد: در این کمیته مقرر شد برخی از مراسمات بزرگداشت مانند: شام غریبان، سوم، پنجم، هفتم و چهلم شهدای خدمت به صورت خرده مراسمات در مساجد و محلات توسط مجموعه‌های مردمی انجام می‌شود ما در مجموعه مدیریت استان و نهادهای دولتی نقش حمایتی برای آن داشته و این مراسمات را تقویت کنیم و به آنها ضریب دهیم.
 
پورآرین در پایان گفت: بلافاصله پس از این جلسه مجموعه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی که مخاطب داشته و مبتنی بر شبکه‌های مردمی هستند، شبکه‌های مردمی خود را فعال کرده و برنامه‌ها و نظرات خود را به این کمیته ارسال کنند و منتظر ابلاغ حاکمیتی نباشند.
 
گفتنی است، کمیته مراسمات سیدالشهدای خدمت زیر مجموعه ستاد بزرگداشت شهدای خدمت بوده که ریاست آن برعهده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین است و تمام مجموعه‌های فرهنگی و نهادهای مردم‌پایه در آن عضویت دارند.
 
انتهای خبر/2001
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان