۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین بسیج سازندگی نقش پیمان‌کاری ندارد 
کد خبر: ۳۶۸۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

بسیج سازندگی نقش پیمان‌کاری ندارد 

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ما به دنبال سود نیستیم و بسیج سازندگی به هیچ عنوان نقش پیمانکاری ندارد بلکه با استفاده از ظرفیت‌های خود، خیرین و ظرفیت‌های محلی هزینه‌های پرژه‌ها را کاهش می‌دهد.

بسیج سازندگی نقش پیمان‌کاری ندارد 
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در کارگروه بسیج سازندگی استان که صبح امروز در سالن جلسات بسیج سازندگی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی همه ظرفیت‌های خود و سپاه را برای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی پای کار می‌آورد.
 
وی افزود: رهبری فرمودند که مردم، دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی هر کدام یک ضلع محرومیت‌زدایی هستند چه بسا در پروژه‌هایی که مردم مشارکت دارند در حفظ و نگهداری آن پروژه حساسیت بیشتری داشته و احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: تا نقطه مطلوب راه باقی مانده است اما این نکته را باید در نظر داشت که اگر انتظار حمایت و پشتیبانی از دستگاه‌های اجرایی داریم به این معنی نیست که دنبال مالکیت اموال آنها هستیم بلکه می‌خواهیم برای تسهیل و اتمام کارهای مردم این ظرفیت‌ها پای کار بیاید.
 
آتانی با بیان اینکه نگاه سپاه کمک به دولت است، گفت: امروز اصطلاحی باب شده مبنی بر مسئله‌یابی، در حالی که مسائل کشور و استان به خوبی مشخص است و در کل کشور تنش آبی داریم که اولویت هم کمک به روستاهاست.
 
این مسئول عنوان کرد: پس از مسئله آب آشامیدنی مشکل بعدی ما در بحث آب کشاورزی روستاها است.
 
فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: مسئله بعدی ما در حوزه راه‌هاست که برای آن هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تعریف شده که ۷۰۰ کیلو متر آن اجرا شده است.
 
وی ابراز کرد: ما عمله‌های پا به کار خدمت به مردم هستیم و در حال حاضر هزار و ۴۳۲ گروه جهادی در استان داریم که ۷۰۰ تا گروهش فعال است.
 
آتانی بیان کرد: ما به دنبال سود نیستیم و بسیج سازندگی به هیچ عنوان نقش پیمانکاری ندارد بلکه 
با استفاده از ظرفیت خیرین و ظرفیت‌های محلی هزینه‌های پرژه‌ها را کاهش می‌دهد.
 
این مسئول اضافه کرد: بسیج سازندگی با تمام ظرفیت‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی پای کار مردم است‌، لذا ما نه رقیب دستگاه‌های دیگر و نه تاجر هستیم بله ما کارگر و عمله مردم هستیم‌.
 
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز تعداد پروژه‌های بسیج سازندگی استان قزوین از ۳۰۰ پروژه در سال ۱۳۹۹ به بیش از هزار پروژه رسیده که ۶۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
وی عنوان کرد: همه ما در یک عملیات مشترک خدمت به مردم هستیم. 
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان