۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین امنیت شغلی کارگران را پیگیری می‌کنم
کد خبر: ۳۶۷۹۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۱۱ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

امنیت شغلی کارگران را پیگیری می‌کنم

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ضمن اشاره به اهمیت امنیت شغلی کارگران به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی بر پیگیری موضوع مهم امنیت شغلی این قشر با احیا و رفع موانع تولید تاکید کرد.

امنیت شغلی کارگران را پیگیری می‌کنم
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سالار آبنوش صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر ضمن حضور در واحد تولیدی پرس سیلندر شهر صنعتی الوند در جمع کارگران حاضر شد و در دیدار با مديريت این مجموعه در خصوص مشکلات آنها گفتگو کرد.

آبنوش در تماس با مسئولان ذی ربط در حوزه صنعت، وزارت صمت و همچنین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خواستار پیگیری و رفع مشکلات این واحد صنعتی و کارگران آن شد.

وی انسجام و پیگیری مسئولان برای رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، مدیری که پیگیر دغدغه‌های کارگران باشد را باشرف توصیف کرد.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک تاکید کرد: کارگر نباید با دلهره اینکه فردا هم کار دارد یا خیر، کار کند بلکه امنیت شغلی کم‌ترین کاری است که لازم است برای آنها تامین شود.

وی ضمن تأکید دوباره بر اهمیت تحقق شعار سال و جهش تولید، زمینه لازم برای این مهم را رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی عنوان کرد.

آبنوش اضافه کرد: وقتی از تولید به عنوان جهاد یاد می‌شود به این معنی است که کارگر هم یک جهادگر همانند رزمنده در شلمچه و فکه است و لازم است به همین دلیل خدمات کارگران ارج نهاده شود.

منتخب مجلس دوازدهم اشاره‌ای به پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در زمان تصدی مسئولیت جانشینی در این قرارگاه کرد و یادآور شد: اقدامات بزرگی که در حوزه انتقال آب ، حفر تونل‌ها و فعالیت‌های عظیم تولیدی و عمرانی در قرارگاه انجام شده است یکی از نتایج کار جهادی است و امروز که استرس کارگران کارگاه‌های جوش و کوره را دیدم که نگران امنیت شغلی خود هستند، واقعاً متاسف شدم، اما هر چه در توان داشته باشم برای تحقق شعار سال و کمک به کارگران که جهادگران جبهه اقتصادی هستند به کار می‌گیرم.

آبنوش ضمن اشاره به اهمیت نظر کارشناسی در امور متذکر شد: متأسفانه امروز با پدیده امپراطوری کارشناسی روبه‌رو هستیم و علی رغم اهمیت موضوع نتایج مطلوبی را مشاهده نمی‌کنیم و در این حوزه لازم است تا مسئولان جهادی وارد کار شوند و از ایجاد بستر فساد جلوگیری کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: اهمیت معیشت کارگر و معلم به آن اندازه است که برای رشد تولید در کشور به کارگر و برای پرورش نسل آینده به معلمان باید اهمیت داد و در حوزه‌های مختلف با تامین نیازهای معیشتی این اقشار و حوزه‌های حساس، هم از ایجاد بسترهای فساد و رانت جلوگیری کنیم و هم به افزایش راندمان کاری توجه داشته باشیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان