۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین رئیس کل جدید دادگستری کل استان معرفی شد
کد خبر: ۳۶۷۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

رئیس کل جدید دادگستری کل استان معرفی شد

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل جدید دادگستری کل استان معرفی شد.

رئیس کل جدید دادگستری کل استان معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین ظهر امروز در سالن اجتماعات آینده‌ پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، اعلایی استاندار قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار آتانی فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم اظهار کرد: در این مراسم به نمایندگی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شورای تامین شهادت می‌دهم که آقای شعبانی با تعهد و اخلاص و تقید به آرمان‌های انقلاب به مردم خدمت‌گذاری کرد.

وی افزود: ایشان در استان منشا خیر و اثر بودند و امیدواریم در مناسب دیگر هم اثرگذار باشند چراکه زود است بازنشسته شوند و نظام به چنین ظرفیت‌هایی نیاز دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: برای حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا هم آرزوی موفقیت می‌کنیم و قطعاً در کنار ایشان هستیم و بدون شک مسئولیتی که دارند کار آسانی نیست چون علی رغم ظاهر شسته و رفته‌ای که از استان دیده می‌شود اما پیچیدیگی‌هایی وجود دارد که به وسعت ظرفیت‌های موجود در این استان برمی‌گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علی شعبانی رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین تقدیر و حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل جدید دادگستری کل استان معرفی شد.






انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان