۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ماجرای کارگر قزوینی که انگشتر رهبری نصیب او شد
کد خبر: ۳۶۷۹۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

ماجرای کارگر قزوینی که انگشتر رهبری نصیب او شد

کارگر قزوینی گفت: از نوجوانی آرزو داشتم که پاسدار باشم تا راحت به دیدار رهبری برسم ولی قسمت نشد و خداوند این آرزو را در کسوت کارگری، برایم محقق نمود و این دیدار برایم پر از شکوه و ارمغان بود که یکی از این گنجینه‌ها هدیه انگشتر متبرک آقا به بنده بود.

ماجرای کارگر قزوینی که انگشتر رهبری نصیب او شد
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران سراسر کشور به مناسبت هفته کار و کارگر، یکی از کارگران در میان جمعیت روی چفیه نوشته بود « انگشتر آقا...»، در پایان جلسه مقام معظم رهبری با لحن شیرین خود فرمودند « او آقا که روی چفیه نوشته انگشتر، اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد...». این صحنه سوژه جالب از این دیدار بود که در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد.

این کارگر که هدیه ارزشمند این جلسه نصیب او شد، حسین رشوند از خطه استان قزوین است که به عشق رهبری برای اولین بار در این دیدار حضور یافته بود و بنا به قولی که به همسرش داده بود به امید دریافت انگشتر رهبری، چفیه را در میان جمعیت بالای دستشانش نگهداشته بود و خوشبختانه این زوج جوان به آرزوی خود رسیده و آقا حسین توانست انگشتر رهبری را برای همسرش به ارمغان بیاورد. 


حسین رشوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و انگشتری که از رهبر انقلاب هدیه گرفت اظهار کرد: رشته بنده کارشناسی مکانیک بود و در حال حاضر ۳۲ ساله هستم و در شرکت دینه ایران، قسمت موتورخانه مشغول به کار هستم، از سال ۱۳۹۶، بعد از خدمت مقدس سربازی، در شرکت‌های اطراف قزوین به عنوان کارگر خدمت کرده‌ام. 
 
وی افزود: اولین بار بود که این افتخار نصیبم شد که خدمت آقا برسم، بنده و همسر عزیزم، از اول ازدواج، همیشه آرزو داشتیم یک روزی با هم به دیدار آقا برویم که قسمت نشده است و فقط امسال خودم در روز دیدار با کارگران، خدمت رهبر عزیزم رسیدم.

آرزو داشتم پاسدار شوم 

کارگر قزوینی بیان کرد: از نوجوانی آرزو داشتم که پاسدار باشم تا راحت به دیدار رهبری برسم ولی قسمت نشد و خداوند این آرزو را در کسوت کارگری، برایم محقق نمود، این روز، بهترین روز زندگی بنده بود که در محضر مقام معظم رهبری بودم و فکر می‌کنم این اتفاق تا پایان سال جدید برایم انرژی‌آور باشد و من از این اتفاق بسیار خرسند هستم.

رهبری من را در برابر همسرم خوش قول کردند

رشوند بیان کرد: حقیقتا قبل از راه افتادن به سمت تهران، با همسرم صحبت کردم که اگر خدا بخواهد، انگشتر آقا را برای همسرم بگیرم و از زحمات چند ساله‌اش تشکر کنم، از همان ابتدا که نیت کردم برای تشکر از همسرم این کار را انجام دهم یک حسی گفت قطعا انجام می‌شود و لطف آقا شامل حالم می‌شود.
 
 وی عنوان کرد: خدا را هزاران مرتبه شکر که آقا مثل همیشه دست پر مهرشون را بر سر ما کشیدند و ما را خوشحال کردند به قدری خوشحال بودم که باورم نمی‌شد و در پوست خود نمی‌گنجیدم، از شوق اینکه ایشان به من حقیر گوشه چشمی داشتند؛ البته بگویم من بر روی یک چفیه نوشته بودم انگشتر آقا و ایشان به محض دیدن گفتن آقایی که انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.
 
کارگر قزوینی اذعان کرد: همان‌طور که آقا فرمودند، کارگر باید کارش را درست و محکم انجام دهد و با تمام تلاشش انجام وظیفه کند و مسئولیت‌پذیر باشد، از طرفی هم کارفرما باید از همه لحاظ به فکر زندگی، معیشت و سلامت کارگر باشد.
 
رشوند در خصوص انتظارات قشر کارگر، ابراز کرد: انتظار بنده از مسئولین امر، همان چیزهایی است که رهبری دیروز فرمودند؛ معشیت کارگر، سلامت کارگر، بیمه کارگر و امنیت شغلی کارگر، باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، مخصوصا در این برهه از زمان که بیشتر فشار اقتصادی کشور، بر دوش کارگران و خانواده عزیزشان است.
 
وی در پایان مطرح کرد: بنده همیشه دست‌بوس پدر و مادر عزیزم هستم و تا آخر عمر نوکریشان را می‌کنم، و همچنین تشکر ویژه دارم از همسر عزیزم که با وجود تمام مشکلات مالی، همیشه مثل کوه در کنارم بوده و هدایت‌گر‌ من در تمام صحنه‌های زندگی بود به همین جهت، هدیه رهبری را به همسر عزیزم تقدیم می‌کنم.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان