۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین تمدید بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری
کد خبر: ۳۶۷۹۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین خبر داد:

تمدید بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان قزوین گفت: به دلیل حجم بالای مراجعات مشمولین ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمان ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری به مدت یک ماه تمدید شد.

تمدید بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان قزوین، سعید صادقی اظهار کرد: به دلیل حجم بالای مراجعات مشمولین ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمان ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری به مدت یک ماه تمدید شد.

وی افزود: در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین 1396 به بعد باشد به صورت رایگان بیمه می‌شوند و از مزیت‌های بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان قزوین گفت: از کلیه مشمولین درخواست می‌شود در اسرع وقت با مراجعه به موسسات کارگزاری صندوق در سراسر استان و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی www.roostaa.ir نسبت به نام نویسی و عضویت خویش اقدام نمایند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان