۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین آینده‌ای تاریک در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی
کد خبر: ۳۶۷۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین عنوان کرد:

آینده‌ای تاریک در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ آینده تاریکی دارند، شکست رسوایی و نابودی در انتظار آنان است، خدا با دستان مومنان آنها را عذاب خواهد داد، با دستان سرداران مدافع حرم چون سیدحسن نصرالله، شهید سلیمانی و... عذاب می‌بینند و این عذاب هرروز بیشتر خواهد شد.

آینده‌ای تاریک در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین مصادف با روز جهانی قدس که در مسجدالنبی (ص) این شهر برگزار شد، اظهارکرد: صهیونیست‌ها روزی قرار بود که از نیل تا فرات را به سیطره خود در بیاورند، اما امروز در خود سرزمین اشغالی در بدترین حالت قرار دارند.
 
وی افزود: اسرائیلی‌ها وقتی دیدند کاری نمی‌توانند پیش ببرند با کمک دیگر کشورهای مستکبر موضوع نظم نوین جهانی را مطرح کردند تا همه عالم تحت فرمان آنها باشند که آن هم با به میدان آمدن شخصیت‌های بزرگی چون شهید سلیمانی‌ها، شهید مغنیه‌ها و ... در محور مقاومت به وقوع نپیوست.
 
امام جمعه شهر قزوین بیان کرد: صهیونیست‌ها پس از شکست‌های متعدد مجبور شدند دور تا دور خود دیوار امنیتی ایجاد کنند تا محفوظ بمانند که با عملیات طوفان الاقصی و مجاهدت رزمندگان مقاومت آن دیوار هم شکسته شد.
 
وی ادامه داد: روز قدس روز وحدت مسلمانان و همدلی انسان‌های آزاده علیه ظلم و جنایات است‌.
 
عابدینی تاکید کرد: خداوند در سوره انفال یهودیان مستکبر را بدترین جنبندگان روی زمین می‌داند، کسانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند، از حیوان هم پس‌تر هستند.
 
وی افزود: در همان سوره بار دیگر بدترین جنبندگان را کسانی بیان می‌کند که کر و لال هستند و تفکر ندارند که مصداق اصلی این آیه همان یهودیان هستند که قدرت پوشالی آنها کر و لال کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیه ۸۲ سوره مائده و ۵ سوره جمعه بیان کرد: قرآن می‌فرماید یهودیان ظالم و مستکبر هستند، آنهایی که تورات را حمل می‌کنند. مانند چهارپایانی هستند که بارشان کتاب است، آنها آیات الهی را تکذیب می‌کنند.
 
وی افزود: صهیونیست‌ آینده تاریکی دارند، شکست رسوایی و نابودی در انتظار آنان است، خدا با دستان مومنان آنها را عذاب خواهد داد، با دستان سرداران مدافع حرم چون سیدحسن نصرالله، شهید سلیمانی و... عذاب می‌بینند و این عذاب هرروز بیشتر خواهد شد.
 
عابدینی تاکید کرد: این وعده خداوند است که شما مؤمنین بر آنها پيروز شوید، قلبتان که از جنایات و کودک‌کشی این رژیم سفاک شکسته شده را التیام می‌بخشد.
 
وی ادامه داد: روزی که سایه شوم صهیونیست‌ از پیکره اسلام و دنیا برکنده شود، آن روز دل‌های مومنان آرام خواهد گرفت.

اوضاع شکننده اسرائیل جهانی شده است 

امام جمعه قزوین با اشاره به اوضاع متزلزل رژیم صهیونیستی اظهارکرد: اعتراض و خشم جهانی اوضاع یهودیان را بسیار شکننده کرده است، همه کشورهای جهان علیه آنها شعار می‌دهند.
 
وی افزود: اختلافات شدیدی بین خود دولتمردان اسرائیلی و بین مردم ایجاد شده که تاکنون سابقه نداشته است و این اختلاف هرروز جدی‌تر می‌شود.
 
عابدینی بیان کرد: همچنین در درون شهرک‌های صهیونیستی شاهد مهاجرت معکوس هستیم، شهرک‌هایی که قرار بود محل امن یهودیان در سراسر عالم باشد، امروز امنیت ساکنان خود را نمی‌تواند تامین کند.
 
وی با اشاره اوضاع نابه سامان اقتصاد رژیم صهیونیستی گفت: کشورهای مسلمان و کشورهای آزاده کالاها و محصولات اسرائیلی را که با خون کودکان مظلوم ساخته شده تحریم کردند و آینده تاریک اقتصادی منتظر آنهاست.
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی و به برکت خون شهدای غزه و شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بسیار پرشکوه‌تر از هرسال انجام شد.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان