۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پذیرش ۵۱ هزار داوطلب در دانشگاه‌های پیام نور قزوین
کد خبر: ۳۶۷۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین:

پذیرش ۵۱ هزار داوطلب در دانشگاه‌های پیام نور قزوین

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان ۵۱ هزار داوطلب وارد این دانشگاه می‌شوند و این پذیرش، افزایش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

پذیرش ۵۱ هزار داوطلب در دانشگاه‌های پیام نور قزوین
میثم اکبر زاده در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: افزایش اقبال عمومی مردم به دانشگاه پیام نور محصول برنامه‌ریزی و عملکرد صحیح نظام آموزشی و رویکرد فرهنگی این دانشگاه است.
 
وی افزود: این اقبال عمومی مردم به دانشگاه پیام نور و افزایش پذیرش ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده تلاش‌های پرسنل زحتم‌کش و حمایت مسئولین در دانشگاه پیام نور است، این استقبال از پیام نور به طور حتم توسعه علمی این دانشگاه را در سال‌های آینده به همراه خواهد داشت.
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین شهریه این دانشگاه را از سایز دانشگاه‌ها‌ کمتر دانست و گفت: محل اخذ آزمون به دلخواه دانشجو، ادامه تحصیل هم‌زمان در دو رشته تحصیلی، مجازی بودن کلاس‌ها، سهولت در انتقال وتغییر رشته تحصیلی از مزایای مهم دانشگاه پیام نور است.
 
اکبر زاده عنوان کرد: مهلت ثبت نام غیرحضوری این پذیرفته شدگان تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳در سایت گلستان به نشانی Htts://reg.pnu.ac.ir امکان‌پذیر است و تشکیل پرونده «حضوری» و انتخاب واحد این عزیزان از تاریخ ۱۵ فروردین لغایت ۲۸ فروردین است.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان