۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح جهادی همیاران پلیس در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۹:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی ستاد فرمان امام (ره) در قزوین خبر داد:

اجرای طرح جهادی همیاران پلیس در استان قزوین

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین از اجرای طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی  با هدف کمک به پلیس راه در محور های مواصلاتی و حادثه خیز استان خبر داد.

اجرای طرح جهادی همیاران پلیس در استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت‌الاسلام علی اصغر جهانشاهلو از اجرای طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی  با هدف کمک به پلیس راه در محور های مواصلاتی و حادثه خیز استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری درباره تلفات جاده‌ای در ایام نوروز و همچنین  در راستای مردمی‌سازی دولت گروه‌های جهادی مردمی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان جهت کنترل محورهای مواصلاتی و پرحادثه استان با محوریت پلیس راه در نقاط مشخص شده توسط پلیس راه با خودروهایی با نشان چراغ گردان آبی مستقر خواهند شد و بر کنترل راه‌ها نظارت و متخلفین حادثه ساز را اعمال قانون خواهند کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین ادامه داد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳  نیز بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادی مردمی در این طرح مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است اجرای این طرح در دو سال گذشته در محور های مواصلاتی استان کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای در پی داشته است که این طرح نیز برای سومین سال متوالی در نوروز ۱۴۰۳ با هدف کمک به پلیس راه در محورهای مواصلاتی و حادثه خیز استان عملیاتی خواهد شد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان