۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین فعالیت ۴ فروند بالگرد ویژه انتخابات در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خبر داد:

فعالیت ۴ فروند بالگرد ویژه انتخابات در قزوین

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: چهار فروند بالگرد در استان قزوین دیده شده که دو فروند برای خدمات‌رسانی اورژانس و دو فروند ویژه انتخابات در این استان فعال است.

فعالیت ۴ فروند بالگرد ویژه انتخابات در قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در ستاد انتخابات استان قزوین، اظهار کرد: حضور مردم در دقایق اولیه انتخابات و پای کار بودن آن‌ها قابل تحسین است و امیدواریم این شور انتخاباتی تا ساعت‌های پایانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: باید در انتخاب فرد اصلح دقت شود تا در نهایت کسانی که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب می‌شوند افراد کارآمد در همه حوزه‌ها باشند و در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبری قدم بردارند تا منتج به خیر و برکت به سمت مردم باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: حضور پرشور مردمی پیامی برای دشمنان دارد و باید بدانند هرچه تلاش کنند تا مردم در صحنه حضور نداشته نباشد، پاسخ منفی از مردم دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات همچنین برای دوستان ایران هم این پیام را منعکس می‌کند که مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌ها تا پای جان ایستاده و همیشه افتخارآفرینی می‌کنند و امروز هم برگ زرینی بر افتخارات ما افزوده خواهد شد.

شفیعی با بیان اینکه زمینه حضورحداکثری برای کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها‌ فراهم شده است، تصریح کرد: ارتش همچون همیشه مانند سایر نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌ها ایستاده و در این مورد هم در کنار مردم حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در پایان گفت: چهار فروند بالگرد، که دو فروند برای خدمات رسانی اورژانس و دو فروند ویژه انتخابات در این دو استان فعال است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان