۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه ای برای روز انتخابات ۱۱ اسفند پیش‌بینی کرده است.

ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین؛ شبکه‌های استانی سیما و صدای این مرکز ویژه برنامه‌های «حماسه حضور»، «ایران مرز پرگهر» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از تلویزیون و رادیو پخش می‌کنند.

علی رحیمی گفت: ویژه برنامه « حماسه حضور » روز یازدهم اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ تا زمان پایان رای گیری بصورت زنده روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

در این ویژه برنامه علاوه بر پخش زنده حضور مردم در حوزه‌های اخذ رای سراسر استان، در برنامه استودیویی با حضور میهمانان و کارشناسان، وجوه اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و اثر منطقی که یک انتخاب درست بر حل مشکلات، پیشرفت کشور و رفاه عمومی جامعه خواهد داشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر این تیزر، نماهنگ و زیرنویس‌هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است که بصورت مستمر از سیمای مرکز قزوین پخش می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: رادیو قزوین نیز ویژه برنامه « ایران مرز پرگهر » را با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف جامعه جمعه یازدهم اسفند ساعت ۷ صبح تا پایان انتخابات بصورت زنده روی آنتن می‌برد.


رحیمی همچنین بیان داشت: خبر مرکز قزوین هم با پخش گزارش‌های خبری با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت مصاحبه با مردم، اساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و رسانه‌ای استان روی آنتن می‌برد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان