۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین انتخابات، تجلی مردم‌سالاری و راه اصلاح در کشور
کد خبر: ۳۶۷۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر تهران:

انتخابات، تجلی مردم‌سالاری و راه اصلاح در کشور

عضو شورای شهر تهران گفت: انتخابات یکی از راه‌های ایجاد وحدت ملی است که همه جریانات و گروه‌های سیاسی باید در این راستا تلاش کنند و اگر انتقاداتی هم دارند باید از این طریق پیگیری و به دنبال اصلاح آن باشند.

انتخابات، تجلی مردم‌سالاری و راه اصلاح در کشور

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از دانا؛ سوده نجفی، معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری است که راه اصلاح برخی از کاستی‌ها و مشکلات که در کشور وجود دارد از این مسیر است. انتخابات یکی از راه‌های ایجاد وحدت ملی است که همه جریانات و گروه‌های سیاسی باید در این راستا تلاش کنند و اگر انتقاداتی هم دارد باید از این طریق پیگیری و به دنبال اصلاح آن باشند.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا و ایجاد یک مجلس قوی و پویا است که خوشبختانه بر اساس آنچه که مسئولان ستاد انتخابات کشور از سوی رسانه‌ها اعلام کرده اند رقابت در همه حوزه‌های انتخاباتی شکل گرفته است.

نجفی افزود: انتخابات یکی از موضوعات در ایران است که برخی از کشورها از ابتدا تلاش داشته و دارند تا آن را بی اهمیت نشان دهند که با توجه به تبلیغاتی که در این خصوص صورت گرفته مشارکت حداکثری مردم می‌تواند خط بطلانی بر ماه ها تلاش و تبلیغ علیه نهاد انتخابات در ایران باشد.

سوده نجفی گفت: هرگاه ملت ایران در صحنه‌های مهم همچون انتخابات که حق قانونی آنها برای تعیین نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی است مشارکت حداکثری داشتند این پیام را به سایر کشورها مخابره کردند که پای اهداف خود مبنی بر مخالفت با هرگونه دخالت در امور کشور ایستاده‌اند و راه اصلاح را انتخابات می‌دانند.

عضو شورای شهر تهران گفت: تحریم و عدم مشارکت در انتخابات هیچگاه راهگشا نبوده و در گذشته نیز دیدیم افراد و گروه هایی که اقدام به تحریم انتخابات و عدم مشارکت در آن کرده بودند موضع خود را تغییر دادند و حضور فعالی در انتخابات داشتند که منجر به حضور افراد مورد حمایت آنها در امور اجرایی و تقنینی شد بنابراین راه اصلاح برخی از کاستی هایی که وجود دارد انتخابات است و نباید نهاد انتخابات را در کشور تضعیف نمود.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان