۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتی در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس امروز بخوانید؛

کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوين از توقيف يک دستگاه سواری آريزو و کشف ۵۶ هزار و ۱۸۰ عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در شهرستان بوئين زهرا خبر داد.

کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتی در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی پلیس قزوین؛ سردار علی ابراهيمی اظهار کرد: ماموران امنيت عمومي استان با همکاري ماموران يگان امداد شهرستان بوئين زهرا حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه سواري آريزو مشکوک شده و جهت بازرسي آن‌ را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي‌هاي انجام گرفته از خودرو توقيفي 56هزار و 180 عدد انواع مواد محترقه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به 3 ميليارد و 500 ميليون ريال مي‌رسيد، کشف شد.

ابراهيمي همچنين با اشاره به انتقال خودروهاي توقيفي به پارکينگ، از دستگيري دو  نفر در اين راستا و معرفي آن‌ها به دستگاه قضائي جهت صدور احکام خبر داد.

فرمانده انتظامي استان قزوين در پايان برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنيت شهروندان را از مهمترين برنامه‌هاي پليس عنوان کرد.

کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتي

بهروز لامعي همچنینی اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان آبيک حين گشت زني به نحوه فعاليت يکي از دکه‌هاي مطبوعاتي مشکوک شده و براي بررسي بيشتر وارد عمل شدند.

وي افزود: در بررسي‌هاي ماموران سه هزار و 435 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز کشف شده و يک نفر در اين خصوص دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آبيک با اشاره به تشکيل پرونده مقدماتي و معرفي متهم به مراجع قضائي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سريعا مراتب را به پليس اطلاع داده تا با ورود بموقع ماموران بتوانيم با کمترين آسيب و خطر براي جوانان به استقبال ايام پاياني سال و عيد نوروز برویم.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان