۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین برف و کولاک ۱۲۹ راه روستایی قزوین را مسدود کرده است
کد خبر: ۳۶۷۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

برف و کولاک ۱۲۹ راه روستایی قزوین را مسدود کرده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۲۹ راه روستایی به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

برف و کولاک ۱۲۹ راه روستایی قزوین را مسدود کرده است
جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: بارش برف و باران از عصر یکشنبه تا به امروز در برخی مناطق استان قزوین ادامه دارد.

وی افزود: این بارش‌ها در گردنه‌های استان از جمله طالقان، آوج، الموت و هیجب به صورت برف و کولاک ظاهر شده و از شدت بالایی برخوردار است که موجب کاهش دید برای رانندگان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: بیشترین بارش برف در گردنه هجیب به ساوه است که به دلیل لغزندگی و کاهش دید افقی هم اکنون مسدود است که رانندگان می‌توانند از مسیر اتوبان غدیر تردد کنند.

این مسئول با بیان اینکه عملیات آزادسازی راه‌‌ها هم اکنون ادامه دارد، تاکید کرد: به علت بارش شدید برف و کولاک در دیگر گردنه‌های استان حرکت در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و برای حفظ ایمنی ترددکنندگان، از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

حق لطفی بیان کرد: هم اکنون 129 راه روستایی به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

وی ادامه داد: از فردا سه ‌شنبه سامانه بارشی جدیدی استان را فرا می‌گیرد و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت که راه‌آورد آن به خصوص در منطق کوهستانی و گردنه‌ها برف و کولاک خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم که از سفرهای غیر ضروری در گردنه‌های استان پرهیز کنند و پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوند.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان