۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین شمس آذر بازی برده را باخت
کد خبر: ۳۶۷۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۴ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر،

شمس آذر بازی برده را باخت

تیم شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان هوادار تهران بود که با وجود موقعیت‌های گل‌زنی مختلف نتوانست از سد این تیم عبور کند و در مقابل شاگردان شجاعی بازماند.

شمس آذر بازی برده را باخت
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، رقابت دو تیم شمس‌آذر قزوین وهوادار تهران با برد تیم میهمان به پایان رسید.
 
در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، تیم شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان هوادار تهران بود که با وجود موقعیت‌های گلزنی مختلف نتوانست از سد این تیم عبور کند و در مقابل شاگردان شجاعی بازماند
 
این دیداردر ادامه دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 به میزبانی قزوین و با قضاوت امیر عرب براقی برگزار شد، رقابتی که به سود هوادار خاتمه یافت.
 
تیم شمس‌آذر شگفتی‌ساز نیم فصل اول؛ در این رقابت با ترکیب هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، عیسی مرادی و علیرضا جعفرپور به عنوان سنگربان بازی کرد.
 
در مقابل نیز تیم هوادار نیز با سنگربانی علیرضا حقیقی و بازی گرامی ,عبدی,منصوری,پسندیده,عباسی,کلانتری,دیندار ,اسلامی خواه ,مرادی و قاسمی نژآد به میدان آمده بود. 
 
عیسی مرادی در دقیقه 11 برای شمس آذر  و کریم اسلامی  و سفید چغایی در دقایق11 و 65  برای هوادار گلزنی کردند.

دقیقه ۵۱ تیم هوادار صاحب ضربه پنالتی شد که امین قاسمی نژاد این توپ را از دست داد و گلر شمس آذر این ضربه را مهار کرد.
 
تیم شمس‌آذر قزوین با کسب 21 امتیاز در جایگاه نهم و  بنفش‌پوشان تهران با این برتری، ۱۸ امتیازی شدند و به رتبه یازدهم جدول صعود کردند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان