۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین ۳۰ هزار قزوینی تحت پوشش بیمه دی
کد خبر: ۳۶۷۲۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین عنوان کرد:

۳۰ هزار قزوینی تحت پوشش بیمه دی

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین گفت: در حال حاضر تعداد کل بیمه شدگان شرکت بیمه دی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است و در استان قزوین بالغ بر ۳۰ هزار نفر بیمه شده درمان تکمیلی داریم.

۳۰ هزار قزوینی تحت پوشش بیمه دی
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حمیده خواجویی راد در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین که عصر امروز به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: خوشبختانه بیمه دی در جایگاه بسیار عالی در بین سایر شرکت‌های بیمه قرار دارد و در ایام اخیر جزو پنج شرکت برتر کشور بوده است.

وی با اشاره به تاریخ تاسیس بیمه دی در سوم اسفند سال ۸۳ افزود: هم اکنون بیمه دی در بین شرکت‌های بیمه خصوصی، رتبه سوم را از آن خود کرده است.

فعالیت ۴۸ شعبه سرپرستی بیمه دی در سراسر کشور

مدیر بیمه دی استان قزوین تصریح کرد: این شرکت بیمه در سال ۸۶ به عنوان اولین شرکت حوزه بیمه در فرابورس پذیرفته شد و در حال حاضر این شرکت ۴۸ شعبه سرپرستی در سراسر کشور داشته و در کل استان‌ها هم یک شعبه ارزیابی درمان در کنار شعب شرکت بیمه دی قرار دارد.

وی عنوان کرد: سهم بیش از ۲۰ درصدی شرکت بیمه دی در صنعت بیمه در حوزه درمان موجب شده تا در کل استان‌ها یک شعبه ارزیابی مستقل درمان در کنار شعب شرکت دی فعالیت داشته باشد.

خواجویی راد بیان کرد: شرکت بیمه دی به عنوان یک شرکت جنرال اما با تمرکز بر روی یک سری محصولات همچون بیمه درمان تکمیلی، قراردادهای بسیار بزرگی را پوشش می‌دهد و خوشبختانه از زیرساخت و پتانسیل بالایی برخوردار است و قراردادهای بزرگی از قبیل قرارداد خانواده معظم شهدا و ایثارگران، قرارداد پرسنل دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های علوم پرشکی و خاتم الانبیا و در واقع بسیاری از شرکت‌های خرد و کلان دیگر به عنوان بیمه‌گذار درمان شرکت بیمه دی در کنار این شرکت بیمه‌ای هستند.

وی افزود: برتری بیمه دی در این حوزه شاخص‌ها و مزیت‌های رقابتی است که در دنیای امروز در صنعت بیمه حرفی برای گفتن دارد و یکی از آن بحث مشتری مداری است.

این مسئول تاکید کرد: شرکت بیمه دی پاسخگویی ۲۴ ساعته و بلاواسطه دارد و در حال حاضر در کل کشور چهارشنبه‌های پاسخگویی داریم و افراد می‌توانند بدون واسطه روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با مدیران استان‌ تعامل مستقیم داشته باشند.

رتبه نخست شرکت بیمه دی در حوزه پاسخگویی به مشتریان

وی بیان کرد: خوشبختانه شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۱ بین شرکت‌های بیمه کشور توانست جایگاه نخست را در حوزه پاسخگویی به مشتریان و کمترین زمان رسیدگی به شکایات را داشته باشد.

خواجویی راد عنوان کرد: ماموریت شرکت بیمه دی ایجاد اطمینان خاطر و آرامش در جامعه با ارائه خدمات ایمنی نواندیشانه و نوین است البته ایجاد آرامش خاطر در جامعه، ماموریت همه شرکت‌های بیمه است اما ارائه خدمات ایمنی نواندیشانه به معنای آن است که شرکت بیمه دی قدم‌های متفاوتی به سمت بیمه گری برداشته است.

وی با بیان اینکه شعار بیمه دی «با شما برای جبران» است؛ افزود: شرکت بیمه دی ارزش‌هایی را در چهار عنوان شفافیت، دلبستگی سازمانی، حرفه‌ای گری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی دنبال می‌کند.

بیش از ۹۶۰۰ مرکز درمانی کشور، طرف قرارداد شرکت بیمه دی هستند

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین عنوان کرد: بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی در کشور طرف قرارداد شرکت بیمه دی هستند و در استان قزوین هم بیش از ۱۲۵ مرکز درمانی فعال داریم و در حال حاضر کلیه بیمارستان‌های دولتی به برکت وجود قراردادهایی مثل قرارداد خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرف قرارداد بیمه دی هستند.

وی با اشاره به افزایش سرمایه قابل توجه شرکت بیمه دی عنوان کرد: قبلا سرمایه شرکت بیمه دی ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که با رشد قابل توجهی امروز با سرمایه ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در صنعت بیمه فعالیت می‌کند.

قزوین به لحاظ ظریب نفوذ بیمه در کنار استان‌های محروم قرار دارد

خواجویی راد خاطرنشان کرد: متاسفانه استان قزوین به لحاظ ظریب نفوذ بیمه در کنار استان محرومی مثل سیستان و بلوچستان قرار گرفته است یعنی از میانگین کشوری هم پایین‌تر قرار دارد.

وی تاکید کرد: برای استان قزوین که در مجاورت پایتخت قرار داشته و شهری صنعتی به شمار می‌آید پایین بودن ظریب نفوذ بیمه هشدار جدی محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اگرچه قزوین استانی صنعتی به شمار می‌آید اما پرتفوی بیمه‌ای صنعت استان، لزوما در استان منعقد نمی‌شود و دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت‌های فعال شهرک‌های صنعتی در تهران مستقر است و باید حتما تدابیر جدی برای این امر اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: باید در حوزه فرهنگسازی بیمه اقدامات اساسی انجام شود که در این راستا سعی داشتیم از مدارس شروع به فرهنگسازی کرده و با اهدای کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی، معرفی بیمه در مدارس و مسابقه انشانویسی قدم کوچکی در این مسیر برداریم.

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه‌شدگان شرکت بیمه دی در کشور هستند

خواجویی راد اظهار کرد: در حال حاضر تعداد کل بیمه شدگان شرکت بیمه دی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است و در استان قزوین بالغ بر ۳۰ هزار نفر بیمه شده درمان تکمیلی داریم.

وی در پایان گفت: با افتخار عنوان می‌کنیم که ششمین سال تمدید قرارداد شرکت بیمه دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران است که خوشبختانه خدمات متمایزی هم عرضه شده و در استان قزوین حدود ۱۹ هزار بیمه شده بنیاد شهید داریم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان