۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برد کلمات اصحاب رسانه از موشک‌ها بیشتر است
کد خبر: ۳۶۷۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ساعت: ۲۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

برد کلمات اصحاب رسانه از موشک‌ها بیشتر است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت:برد تک تک کلمات و واژه‌های اصحاب رسانه از موشک‌ها بیشتر است و این موضوع به وضوح قابل لمس است.

برد کلمات اصحاب رسانه از موشک‌ها بیشتر است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستم‌علی آتانی در اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر که عصر امروز در سالن اجتماعات لاله قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: در تعریف حقیقت پاسداری همین بس که هر کس از دین خدا صیانت و حفاظت کند او پاسدار است.

وی افزود: از واقعه کربلا تا به امروز اگر اهالی رسانه نبودند و از غربت و مظلومیت دین دفاع نمی‌کردند چه می‌شد.

این مسئول اذعان کرد: هر آنچه از افتخارات و اوج کشورمان تا به امروز برشمردیم همه از هدایت و رهبری خمینی کبیر است.
 
وی افزود: عرصه بر ابوذر تنگ شده بود و دستگاه زر و زور و تزویر میخواست او را بیرون کند و از شهر تبعید کند.

وی ادامه داد: هیچکس به کمک ایشان نیامد نه دو‌ستان و نه صحابه. انگاری که کل شهر را خفقان گرفته بود اما او بر سر حرف خودش ایستاد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: ابوذر انسان معمولی نبود او از نزدیکان به خانواده و اهل بیت امیرالمومنین (ع) بود و فرزندان او را عمو خطاب می‌کردند.
 
وی افزود: حسنین (ع) در ماجرای درگیری معاویه و ابوذر به وی فرمودند که عموجان او بر سر دنیای خودش ایستاده است و تو بر سر جبهه حق ایستاده‌ای. این نه یک خطاب احساسی است بلکه یک خطاب تاریخی و سندی است که بر عموی عاطفی اهل بیت گذشته است.
 
وی ادامه داد: امروز هم منطقه عمل هر دو طرف از نظر جغرافیایی نزدیک هم است از حیث زمانی بسیار کم شده است و در آن واحد می‌توانید در صلح زندگی کنید همچنان که سایه جنگ بالای سر است.
 
این مسئول ادامه داد: در دعواهای امروز هم مرزی وجود ندارد و مماس با هم و از نظر زمانی به هم خیلی نزدیکیم؛ این دو اتفاق در حوزه جغرافیا و زمان با اندیشه و محتوا و فکر بالا و پایین می‌شود.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: دیگر سلاح و تجهیزات نظامی و ناو و موشک ملاک عمل نیست و اینها با قدرت رسانه سایه به سایه به میدان می‌آیند.
 
وی افزود: جنگ رسانه‌ها خیلی پیچیده‌تر از جنگ نظامی شده است در کارزاری می‌جنگیم که متراکم است و بلافاصله می‌تواند ائتلاف ایجاد کند.

آتانی در پاسخ به اینکه در این کارزار و تحولات ما به کدام قسمت دلخوشیم؟ تاکید کرد: به اصحاب رسانه امیدواریم اصحابی با کمترین تجهیزات و ادوات دم دستی اما با اراده‌هایی فولادین و قوی.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه این میدان را با کلمات و واژه‌ها و تیترها و..مقدس می‌کنند و این اراده‌هاست که برنده می‌شود اراده‌هایی که با توکل بر خدا به میدان می‌آیند پیروزی می‌شوند.
 
آتانی گفت: دیگر نباید فریب قدرت فیزیکی و تجهیزات را نخوریم و جغرافیای عمل خودمان را بشناسیم و بدانید تک تک کلمات و کلیدواژه‌‌های شما بردش از موشک‌ها بیشتر است و این موضوع به وضوح قابل لمس است.
 
وی ادامه داد: قدرت رسانه در تصمیم‌گیری سیاسی قابل اندازه‌گیری است و دشمن برای هر پیوست سیاسی قبل و بعد آن با رسانه به میدان می‌آید.
 
آتانی اظهار کرد: نمونه بارز آن را می‌توان در فتنه سال گذشته اشاره کرد که دشمن با تمام قوا با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و جنگ ترکیبی سعی در کشیدن نوامیس ما به کف میدان بود اما ملت بصیر باز هم آن ها را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر عج استان قزوین ادامه داد:اما دشمن چاره‌ای ندید که فاصله بگیرد و برای مدتی دور بماند و با گام‌های بعدی برگردد.

این مسئول در بیان وظایف اهالی رسانه تشریح کرد: کار اصحاب رسانه این است که فضای خفقان و دود آلود و مانع و فتنه‌انگیز که دشمن در جامعه ایجاد کرده را شناسایی کند و حقایق روشن را بر مردم عرضه کند.

وی افزود:امروز دشمن فضا را مه‌الود کرده است که بتواند از روزنه‌ای ضربه خودش را بزند.
 
آتانی اظهار کرد: حماسه پرشور ۲۲بهمن تمام محاسبات آنها را تغییر داد آمده بودند تا بساط این ملت را جمع کنند اما روسیاه شدند به قول حضرت آقا نقشه‌شان خوب است اما محاسبات شان غلط است.

وی افزود: دشمن تمام ظرفیتش را به میدان آورده که بساط مردم را در ۱۱اسفند جمع کند و این وظیفه اهل رسانه است که با زبان و تحلیل دقیق این فضا را روشن کند
 
وی در پایان گفت: از هر ظرفیت موجود و با هر تعداد مخاطب از فرصت طلایی باقیمانده استفاده کنید و به ارکان اصلی مورد اشاره رهبری از اول سال تاکنون مشارکت و رقابت و سلامت و امنیت انتخابات واضح و صریح بپردازید که مشارکت اولی تر از انتخاب فرد است.
 
انتهای خبر /۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان