۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ایستادگی و حضور پرشور مردم قزوین در بزنگاه‌ها
کد خبر: ۳۶۷۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان تاکید کرد:

ایستادگی و حضور پرشور مردم قزوین در بزنگاه‌ها

فرمانده سپاه استان گفت: مردم کشور عزیزمان و هم‌استانی‌های عزیز در هر صحنه‌ای با صلابت و عظمت حضور دارند و تمام قدرت خود را به بیگانگان نشان می‌دهند.

ایستادگی و حضور پرشور مردم قزوین در بزنگاه‌ها
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قزوین در مصاحبه با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، بیان کرد: مثل همیشه ملت بزرگ ایران، در سر بزنگاه‌ها و در جاهایی که می خواهند نقش خودشان را نشان بدهند کامل و تمام‌کننده است مانند حضور امروز مردم در سرتاسر کشور و خوشبختانه در شهر قزوین، دارالمونین که از اول صبح امروز با اشتیاق فراوان در آن میدان که شروع راهپیمایی بود ایستادند.
 
وی افزود: گروه‌های سرود مختلفی اجراهای زیبا داشتند و به فضل خدای متعال، مواج عاطفه مردم در دریای عظیم خلق شده نمایان است. ملت در کنار هم متحد و با باور به هم تا به حال قله‌های بزرگی را فتح کردند و امید داریم با همین حضور پرشور خودشان ۱۱ اسفند ماه را هم در تاریخ سیاسی خودشان ماندگار کنند.
 
فرمانده سپاه استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ اظهار کرد: ۱۱ اسفند مردم در کنار هم تاریخی را می‌سازند که دشمنانشان را ناامید و دوستانشان را در دنیا امیدوار می‌کنند. بهترین دوستانمان هم امروز در دنیا حماسه‌آفرینی می‌کنند و همچنین در فلسطین که این نقشه‌ها به شکر خدا نمایان است.
 
آتانی در پایان عنوان عنوان کرد: ایرانیان دلاور و مقتدر، مردم عزیز این کشورها را هم امیدوار خواهند کرد که ملت ایران همیشه پشت آنها ایستاده است و یاور آنها بوده و خواهد بود.
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان